KOSER MEG PÅ GLOMMAFESTIVALEN

Hei, fra terrassen til mamsen! Jeg koser meg over middels mye i fine Fredrikstad denne helgen på Glommafestivalen. I dag har jeg ikke gjort stort, men det var heller ikke planen. Etter gårsdagens utgang på “Nini beach” hvor vi fikk den ene gode ideen etter den andre, så var det greit å ta det helt med ro i dag..

Nå skal jeg ut og spise middag med familien på Fabel og senere i kveld blir det nok på’n igjen, kjenner jeg oss rett. Vi vurderer noe reggae greier. Det kan bli artig 😉

Ellers har jeg ikke så mye å fortelle. Solen skinner og jeg har det bra. Og ja, jeg har på meg samme overdel som jeg hadde for noen dager siden. Vi bloggere bruker egentlig ikke klærne bare en gang, selv om vi later som det. Hehe!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg