I DAG SKAL VI FEIRE BESTEFAR!

Da var vi på vei til Halden for å feire bestefar sine 74 år! I bilen har vi med oss storesøster og lillegutt. Litt sent ute som vanlig, men det får gå..

Tenk så heldig jeg er som har en så ung og sprek bestefar! Dere ser et bildet av han på kortet under. Bildet er tatt i bryllupet til Ulrik og meg. Han ser ut som en skikkelig gentleman der han sitter. Ikke sant? Det kan jeg og alle som kjenner han bekrefte at han er i virkeligheten også <3

Gratulerer med dagen, bestefar! I bryllupet vårt ble du tatt for å være faren min. Det tror jeg ikke du kommer til å glemme 😉

I dag skal du feires. Vi ses snart!

4 kommentarer
    1. Skal du ha lenge ferie?
      Ett innlegg om dagen, og det er av typen ”hei-er bare innom for å fortelle kjapt om dagen min-snakkes” :/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg