EN LITEN OPPDATERING

Her sitter jeg og prøver å komme meg ajour med alt jeg skulle ha besvart og betalt i forrige uke. Litt på etterskudd, men det får gå. Jeg er vel ikke alene om å henge litt etter nå i ferietider, men her er uansett en liten oppdatering på hva som skjer og skal skje denne uken..

Formen i dag har ikke vært helt på topp. Jeg tror ikke jeg blir syk, men halsen og hodet trengte en dag som dette med full avslapping her hjemme sammen med Ulrik og svigermor. Svigermor reiser desssverre hjem i kveld. Vi har hatt mange fine dager sammen nå. De nydelige rosene på bordet er fra henne 🙂

I morgen går turen til Aspedammen. Bestefar har bursdag og i den sammenheng samles hele familien min på pappa sin side for å feire han. Det blir altså mer familietid på oss denne uken. Jeg gleder meg til å se alle i Halden igjen!

Til helgen står glommafestivalen i Fredrikstad for tur. Ulrik skal dessverre jobbe, så jeg reiser sammen med storesøster. Der skal vi kose oss hele helgen sammen med mamma sin side av familien. Det gleder jeg meg skikkelig til. Det er derfor ingen tid til å bli syk akkurat nå, men det er det vel aldri.. Hehe!  

Jeg glemte forresten å fortelle dere at jeg er blitt kortere på håret igjen. Noen av dere la det til merke på bildene fra barnebursdagen til Anna hos broren til Ulrik. Jeg var nemlig innom Maria (frisøren min) for å fylle på vipper og klippe meg tidligere på dagen i går. Extensionet fra Luxushair er fortsatt i, men kun for tykkelsen sin del. Nå er alt håret mitt i den lengden mitt naturlige hår faktisk har. Minner om tilbudet jeg fortalte dere om sist gang jeg var hos frisøren: 20 % rabatt på alle hårbehandlinger hos Maria på Head frisør i Hegdehausveien dersom du bestiller time nå i juni (mandag-onsdag) 

Til alle dere som har spurt om hvor vi fikk tak i “Elsa” i går: Send meg en mail på [email protected], så skal jeg gi dere kontaktinfo til henne.

Jeg skal vise dere flere bilder av håret i morgen når jeg har pyntet meg klar til bursdag. I dag har jeg ikke lagt så mye energi i stylingen akkurat. Ha en fin kveld videre. Vi snakkes! 


 

10 kommentarer
    1. Kjære deg.
      Jeg må bare spørre? Er du virkelig så usikker på deg selv slik at du HELE tiden må
      Påpeke disse vestkantstedene hele tiden? Det er sånn vi Oslo jenter holdt på med for sånn ca. 10 år siden! Og du er ikke fra Oslo en gang.. Ingen som har penger og er vant med penger skriver slik som du gjør og holder på slik som du gjør? Jeg vet ikke om du holder på slik som dette for å få lesere,men for de som virkelig har penger fremstiller du deg som en wannabe og en som prøver alt for hardt! Er det ikke disse du faktisk ønsker å fremstille deg som? Mannen din er pilot- ikke en gründer med flere millioner i årslønn. Og hvem går med en Rolex på stranden? Du fremstiller deg så dum atte hjelp(!)
      Så må jeg bare påpeke: Du som hele tiden påpeker visse ting osv og skal provosere med ulike meninger om ditt og datt.. Hvorfor er ikke du som er så frekk i kjeften til tider mer opptatt av kroppen til deg og Ulrik f.eks? Trodde disse vellykkede menneskene hadde alt jeg? I tillegg, dere bor ikke i en villa på VINDEREN. Så give me a break.
      Det er ikke for å være slem at jeg skriver dette,men jeg ønsker å sette ting på spissen jeg også som du gjør temmelig ofte. Jeg bare synes at du skryter unødvendig mye til å være der du faktisk er,og det blir på kanten til kvalmt. I tillegg fremstiller du deg som en usikker nerd som ikke har levd på vestkanten så veldig lenge.

    2. TIL MARIANNE:
      Hvorfor i det hele tatt bry deg. Jeg vet ikke hvor gammel du er, men dette er på kanten og ren mobbing. La henne skrive hva hun vil og om hun vil skryte så la hun gjøre det. Jeg lukter ren sjalusi her. Jeg skjønner ikke hvorfor noen skal ta seg tid til skrive så negative kommentarer. Hadde du turt å sagt dette direkte i annsiktet hennes? Du gjemmer deg bak en skjerm og nettmobbing er like ille som vanlig mobbing. Du skriver at Oslo jenter holdt på sånn for 10 år siden.. da regner jeg meg frem til at du er langt over tennårene og burde ha nok i hodet til å oppføre deg. Jeg ser du har skrever dette i sent i går kveld og Julianne kommer til å våkne til din kommentar. Hadde du blitt glad for å starte dagen slik?
      Tips til deg:
      MAN SKAL IKKE PLAGE ANDRE, MAN SKAL VÆRE GREI OG SNILL, FORØVRIG KAN MAN GJØRE HVA MAN VIL.
      Til Jualianne:
      Jeg kommenterer aldri sånn generelt, men du får ufortjent mye negativt. Husk at det er ren sjalusi Ha en strålende dag og husk at du har mange lesere som aldri ville skrevet noe negativt til deg..
      Hilsen Anette

    3. Marianne: kjære deg, må bare spørre…er du så usikker på deg selv at du prøver å rakke ned på andre for å føle deg bedre? Man blir bare sjokkert over hva folk kan lire av seg. Du, Julianne må tåle mye når du driver en topp blogg, men tenk at det alltid vil folk der ute som vil kritisere deg. Du er en flott jente og mange som leser og liker bloggen din.

    4. Marianne.. Jeg trodde trolling og nettmobbing var noe man ble “ferdig med” i 2014? Litt ute eller? Nei, Julianne og Ulrik gjør som de vil. Riktignok er dette en blogg, men er det dermed sagt at det bare er rett frem å komme med slike ord? Lurer på hvor du vil hen.. Til Julianne; vi er mange som er glad i deg og bloggen din. Gjør det du føler for og ikke vær redd for å være deg selv.
      Klem fra en leser som daglig er innom din fine blogg 😀

    5. Til Marianne: KJÆRE deg, jeg må bare spørre… Er du så usikker på deg selv at du må mobbe andre for å føle deg bedre? Du fremstiller deg så dum atte hjelp… SLUTT med det, det er så lite sjarmerende.

    6. Marianne: ikke for å være frekk, men hvor på ‘vestkanten’ er du fra? Aspedammen, Halden eller Fredrikstad?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg