HAR DU LYST PÅ LANGT HÅR I SOMMER?

Annonse

Som de fleste vet bruker jeg tape extensions fra Luxushair og er veldig fornøyd med kvaliteten på håret. Jeg pleier å bruke håret flere ganger ved at jeg bestiller remover og ny tape som hører til, bytter tape og heiser opp festene mine. Dette er det frisøren min som hjelper meg med sirka hver 3-4 måned. Forrige gang jeg var hos frisøren var tiden inne for helt nytt og fresht hår. I og med at jeg bruker rettetang nesten hver dag, så blir jo disse tuppene mine slitte etterhvert, og som dere kanskje husker var håret mitt i det korteste laget mot slutten så jeg hadde ikke noe mer å gå på. Dessuten var jeg veldig gira på å ha litt lengde på det i sommer, spesielt med tanke på ferien her i Puerto Banus.. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Har du også lyst på langt og fyldig hår i sommer? Da passer det jo bra at det er STORT SALG i tape- og keratinhår på Luxushair! Jeg har alltid vært fornøyd med dette håret og anbefaler det derfor videre til dere. Husk at denne anbefalingen kommer fra en jente som har brukt hairextension siden hun var 16 år. Jeg har prøvd det meste av både type fester og hår som finnes der ute, så jeg vet hva jeg snakker om 🙂 

Dersom du bestiller extensions fra Luxushair nå kan du også utsette betalingen rentefritt til 4. september med Klarna sin kampanje! I tillegg er det fri frakt på bestillinger over 499,- 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Fargen jeg har på extensionet mitt er #16. Jeg har valgt å bruke lillashampo i håret for å få fargen noe kaldere. Men det er ikke nødvendig ettersom at de har et bredt utvalg av farger i nettbutikken. Du finner fargekartet her. Dersom du er usikker på fargevalget kan du sende en mail med et bilde av deg selv til [email protected]. De er veldig behjelpelige og ikke minst flinke til å finne den rette fargen som passer deg og ditt hår. Jeg var forresten nylig innom de nye lokalene deres i Åmot. De har nemlig flyttet til Lilleåsgata 3. Bygget er til venstre for Åmotsenteret, for dere som lurer på det.

Nå får du også ekstra fyldig Clip On Deluxe, for deg som kun er ute etter litt ekstra fylde til spesielle anledninger. Jeg har alltid en pakke med slike clips liggende hjemme i skuffen på badet. Disse er geniale å bruke til fest når jeg ønsker en ekstra glamorøs look med store krøller eller en tykk flette. Klipsene finnes i 35-60 cm og er en bestselger hos Luxushair. De jeg har liggende er i lengde 50 cm. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

SOMMERTILBUD:

♥  Utsett betalingen rentefritt til 04.09 med Klarna sin kampanje

♥  Fri frakt på bestilling over 499,- 

♥  By Sophie Elise kun 1499,- nå  i juni 

SJEKK UT SALGET HER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg