BILDEDRYSS FRA OCEAN CLUB

Her er et lite bildedryss fra gårsdagen på Ocean club Marbella. HERREGUD, for en dag! Jeg banner jo egentlig aldri, men det var det første ordet som kom til meg når jeg satt meg ned med dette innlegget. Jeg hadde det så utrolig gøy i går. Ulrik og jeg kom i 12-tiden og dro ikke hjem igjen før det stengte. Snakk om to ivrige vesen på beach club. Det var en eneste lang fest som varte i 9 timer. Til lunsj kom Kristine, Dag og Julian. Det er noen gamle bekjente/venner av oss fra Oslo, som tilfeldigvis også er her nede samtidig med oss. Ulrik og jeg har det veldig fint sammen bare vi to, men på dager som i går er det alltid gøy å være en gjeng. Det var derfor veldig kjekt med besøk på solsengen av disse herlige menneskene ♥ 

I dag ligger vi rett ut på stranden igjen. Vi kan ikke holde på slik som i går flere dager på rad. Det går hardt utover både helsen og lommeboken.. Hehe! Senere i dag er det barbeque evening hos Anita og Tobbe (de som skal gifte seg), i morgen er det bryllup, søndag har vi ikke lagt noen planer ennå og mandag er det hjem. Tiden går så fort her nede. Jeg kunne gjerne tenke meg å bli en uke til, men det går ikke denne gang. Vi får heller ta oss en tur til snart igjen. I love Marbella! 

9 kommentarer

Siste innlegg