IT’S SHOP O’CLOCK

Hvor ble det av den dagen her? Klokken har bare gått helt fra meg. Ulrik og jeg har tilbragt enda en dag på stranden og bare kost oss sammen vi to. På vei hjem fra stranden gikk vi innom Marina Banus, som er et lite kjøpesenter i Puerto Banus. Vi skulle egentlig bare finne noen lyse sko til Ulrik som han skal ha på seg i bryllupet på lørdag, men endte opp med alt mulig annet fint og lyse sko fant vi ikke. I og med at vi hadde overvekt på vei ned hit blir det spennende å se hvordan vi skal løse dette med koffertene hjem.. Jaja, det finner vi ut av. Shopping is always a good idea! 

Nå sitter vi i stuen i leiligheten vi bor i og koser oss med spansk skinke, oster, kjeks og oliven. Ulrik ser på “Orange is the new black” mens jeg skriver til dere. Han har noen episoder å ta igjen for at vi skal kunne se det videre sammen.. Ettersom at det ble mørkt før vi kom oss ut av kjøpesenteret så tok jeg en sjefsavgjørelse om å bli hjemme i kveld, da jeg rett og slett ikke orker å fikse meg for å dra noen flere steder i dag. Ulrik var ikke akkurat vanskelig å overtale, spesielt ikke med tanke på morgendagen. I morgen skal vi nemlig på Ocean club. Dere som har vært der vet jo at det fort blir en heldags fest. Derfor er det kjekt å være uthvilt.

Under kan dere se noen glimt av dagens fangst. Jeg elsker de to nye badedraktene mine! En av de skal brukes i morgen, men jeg har ikke bestemt meg for hvilken ennå. De er begge veldig freshe under gullkjolen som også er ny. Jeg skal vise dere masse bilder i morgen. Lover å stikke innom mye tidligere på dagen. God natt, alle sammen 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 kommentarer
    1. Trodde du skulle ha en extreme makeover closet edition? Hvorfor kjøper du da klær som ser billige og barnslige ut igjen?

    2. Sara: Jeg har aldri ønsket meg en “extreme makeover”. Det eneste jeg ønsket var å oppgradere/fornye garderoben min og investere i varige basisplagg, noe jeg gjorde. Dette er badetøy, og i mine øyne super fresht. “Gullkjolen” er kun ment til å bruke utenfor badedrakt eller bikini på stranden eller beach club, ikke ellers 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg