STRANDLIVET

Hola! Her er noen bilder fra dagen i dag. Vi har bare lagt rett ut på stranden og grillet oss i solen. Det er så herlig med dager som dette hvor man blåser i klokken, telefonen og alt som ellers hører hverdagen til. Det er jo det som er ferie, er det ikke? Strandlivet  Men uansett hvor mye jeg later meg her nede, så skal jeg holde dere oppdatert. Ferie tar jeg med god samvittighet, men fri fra bloggen tar jeg aldri. 

Jeg er allerede brent på skuldrene. Typisk meg første dag på stranden, men det går over. Jeg får bare smøre meg med enda høyere faktor i morgen.. Nå skal jeg hoppe i dusjen og gjøre meg klar for middag. Vi skal ut og spise i Puerto Banus, en tur til kusinen til Ulrik og muligens ut en tur med noen venner av oss på Cavallli club. Dagen her nede er altså enda ung for oss. Helt om natten, helt om dagen. I hvert fall på ferie. Hehe!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

14 kommentarer

Siste innlegg