FREMME I PUERTO BANUS

Da var vi fremme i Puerto Banus. Vi dro rett til huset til kusinen til Ulrik fra flyplassen. Her er det fullt av familie og venner som er klare for å feire verdens beste par. Anita & Tobbe. Ulrik og jeg pleier å bo i dette fantastisk huset til Anita og Tobbe når vi i er i Spania, men denne gang bor vi i et leilighetskompleks rett ved huset deres, som vi snart skal sjekke ut.. 

Jeg har ikke så mye mer enn dette å fortelle dere, men vi snakkes mer i morgen. For dere som vil ha mer av livet her nede i amazing Marbella: Følg meg på Snapchat –> pilotfrue

Vi snappes ♥ 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

16 kommentarer
    1. Hva tenker du om at Ulrik “henger” med jenter i arbeidstiden? La ikke du ut ett innlegg om dette med forbud med jentevenner her for en stund siden. Får han plutselig lov igjen? Hadde vært interessant å hørt din side av saken her.

    2. Hei Julianne.
      Jeg er en normalvektig og sunn jente, men har veldig problemer med å komme meg på trening. Jeg klarer ikke finne inspirasjon til å begynne og bryr meg litt for lite om det. Hadde satt veldig stor pris på et innlegg for oss latsabber – som egentlig vil – men som ikke klarer å sette seg mål.
      Kos deg i Marbella 🙂

    3. Nå vet vi at i følge Ulrik sitter du mye på mobilen etter snappen jeg så i går. “Julianne tar så sykt mange selfies” Du som nekta på at du ikke satt mye på mobilen 🙂

    4. Ja, nettopp du lever av det, så hvorfor nekte at du er på media nesten heletiden helt til nå? Du må jo sitte på mobilen og lignende ting for å være på media, men du har jo nektet for det før at du ikke satt mye på mobilen mye.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg