I’M PACKING MY BAGS

God kveld, dere! Da er jeg sirka ferdig med pakkingen. Det som står igjen nå er bare toalettsaker. De pakker jeg mens jeg fikser meg i morgen. Vi reiser som sagt til Puerto Banus i morgen tidlig. Derfor måtte jeg gjøre meg ferdig med det meste nå i kveld. Jeg hater egentlig å pakke og planlegge antrekk for flere dager enn en helg, så det blir alltid mer klær enn nødvendig med på turer som dette. Det er vel en typisk jentegreie, er det ikke? Ulrik er forresten ikke stort bedre. Sist vi var i Marbella så brukte vi begge under halvparten av det vi hadde med oss. Jeg føler at jeg har vært litt mer kritisk i forhold til plaggene jeg har tatt med denne gang, men det kan tenkes at det bare er en følelse..

Dette er i utgangspunktet ingen shopping tur, men kjenner jeg meg rett så blir det mer bagasje hjem enn til. I kveld som jeg har gått over det jeg har av sommertøy så vet jeg i det minste hva jeg trenger mer av. Sommertopper, shortser og kjoler står øverst på den listen. Trenger og trenger.. Jeg har lyst på, heter det. Kjolen som dere så vidt ser et glimt av hengende på bildet under er kjolen som jeg skal ha på meg i strandbryllupet. Jeg fikk den i bryllupsgave av hun som lagde brudekjolen min og har spart den helt til nå. Den er i fargen “dusty pink”, som er årets sommerfarge i mine øyne. Det blir stas å vise dere den på  

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

9 kommentarer
    1. Kos dere masse på ferie! Ser du har noen kosmetikk fra nars, hvor har du fått tak i det? Trodde de ikke hadde det i Norge.. 🙂

    2. Åååh.. den følelsen da! Når man står og pakker kvelden før man skal reise bort.
      Misunnelig! 🙂 Kos dere.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg