HAPPY SUNDAY!

Her er det skikkelig søndags stemning. Vi hadde en lang og god frokost etterfulgt av date med sofaen og “Orange is the new black”. Endelig er sesong 4 her! Jeg har ingen dårlig samvittighet for å bare ligge rett ut i noen timer til. Denne sesongen tar vi i et eneste marraton. Ingenting er bedre enn det. Senere i dag må vi pakke koffertene.. Flyet vårt går i morgen tildlig. Puerto Banus next! Det skal bli godt å reise bort litt, tilbringe tid med familie, sole oss og bare nyte en uke i Spania. Vi reiser i utgangspunktet ned for å feire bryllupet til kusinen til Ulrik, men siden vi har mulighet til det så blir vi en uke. Jeg gleder meg skikkelig, spesielt til bryllupet. Jeg elsker bryllup og har aldri vært i et strandbryllup før, så det blir veldig gøy. 

Det har vært bra respons på innlegget jeg skrev om at jeg søker en fotograf. Jeg har ikke rukket å svare alle, men jobber med saken. Det er ikke forsent å melde sin interesse, spesielt dersom du er god på video og redigering. Jeg har alltid bruk for dyktige fotografer og videografer som ønsker å samarbeide med meg. Vi blogges mer i kveld. Happy sunday 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

8 kommentarer

Siste innlegg