8 TING JEG IKKE ANGRER PÅ

Husker dere at jeg skrev dette innlegget om 8 ting jeg angrer på? Jeg glemte å lage oppfølgeren, nemlig listen over ting som jeg ikke angrer på. I og med at jeg liker å se det positive i ting, så var det definitivt mye morsommere å lage denne listen:

1. At jeg flyttet til Oslo: Under ser dere et bilde av min første leilighet i Oslo. Her flyttet jeg inn på 20-års dagen min og ble boende i 4 år. Bildet er tatt av salgsannonsen fra da jeg la leiligheten min ut for salg og flyttet inn til Ulrik på Uranienborg, noe jeg heller IKKE angrer på. Hehe  

2. At jeg gikk til psykolog: “Dessverre forbinner mange det å gå til psykolog som noe skremmende. I førsten tenkte jeg det samme. Jeg kviet meg for å i det hele tatt fortelle det til mine nærmeste. Men det var før jeg hadde startet. Det tok ikke lang tid før jeg skjønte hvor heldig jeg var. Jeg følte meg så heldig som hadde mulighet til å snakke med en utenforstående om akkurat hva jeg ville. Det eneste målet denne personen hadde var å hjelpe meg videre.” Les resten av innlegget hvor jeg skrev om det å gå til psykolog her.

3. At jeg tok Personlig Trener utdanning: Jeg har alltid vært glad i å trene, men etter at jeg tok PT-utdanningen fikk jeg den kunnskapen jeg trengte for både å trene og spise riktig. Selv om min “karierre” innen trening og helse ble kort grunnet mitt nye veivalg om å starte på journalistikk, så er jeg glad for de erfaringene jeg gjorde meg og har hatt stor nytte av alt til egen trening og motivasjon. Jeg ble rett og slett glad i å svette 😉

4. At jeg begynte å blogge for Side 2: Det virket så stort og skummelt i starten der jeg trippet inn på et slags intervju i Mediehuset Nettavisen. Jeg er så glad for at jeg hadde troen på meg selv og våget å satse på denne bloggen. Målet mitt var å leve av dette og det klarte jeg jammen i meg fort. Dere kan lese min “introduksjon” i Side 2 her


5. At jeg holdt tale i bryllupet: Husker dere at jeg var usikker på om jeg ville holde tale i mitt eget bryllup eller ikke? jeg er så glad for at jeg gjorde det! Ulrik fortjente det så inderlig og resten av gjestene forventet det vel nesten litt av meg, noe jeg forstår ettersom at jeg i utgangspunktet ikke er redd for å dele og bli hørt. Det var skummelt og jeg må innrømme at jeg gruet meg skikkelig, men jeg anbefaler alle kommende bruder til å reise seg og si noen ord. Man trenger ikke si så mye, bare noe. Jeg skrev et innlegg om bruden må holde tale eller ikke i forkant her

 

 

6. At vi brukte et sekssifret tall på klærne til Ulrik og meg i bryllupet: Det var mye prat rundt antrekkene våre i bryllupshelgen. Både positivt og negativt. Men det viktigste er jo at Ulrik og jeg fikk det akkurat slik vi ønsket. Selv om det kostet skjorta, så var det verdt hver eneste krone og time som vi holdt på med dette. For ikke å snakke om alt jeg/vi måtte prioritere bort det året som vi sparte til bryllupet. Alt var verdt det, men det er på en måte godt at det er over også. Spesielt nå som vi kan se tilbake på dette drømmebryllupet vårt. Klærne våre er sendt på rens. Planen er å freshe de opp og bevare de trygt for alltid. Jeg kommer aldri til å selge brudekjolen min eller noe av det jeg har av minner fra denne eventyrlige dagen og helgen 

7. At jeg begynte med akrylnegler eller vippeextensions: Det er jo ingen hemmelighet at jeg har blitt avhengig av både falske negler og falske vipper. Jeg har derfort fått mange spørsmål om jeg angrer på at jeg startet med det, siden jeg nå ikke klarer å slutte. Sannheten er at jeg aldri har hatt verken lange vipper naturlig eller sterke negler naturlig så jeg hadde på en måte ingenting “å tape”. Skjønner dere? Dessuten så har jeg ikke opplevd at akrylen skader neglene mine noe mer enn vanlig neglelakk. Etter at jeg begynte å gå til proffe salonger for vippeextension, så har jeg heller ikke opplevd noe ubehag med vippene mine. 

8. At jeg støttet Ulrik i valget om å ta hårtransplantasjon: Resultatet har blitt utrolig bra! Jeg tuller ikke når jeg sier at han ofte brukte lenger tid enn meg på badet før for å fikse håret sitt. Nå lar han bare håret falle helt naturlig. Han bruker nesten ikke noe stylingprodukter i det og ser amazing ut hele tiden. Dere kan se en reklamefilm han har gjort for klinikken her. My handsome husband! Jeg er veldig stolt av han for å stå frem og fortelle andre om dette 

11 kommentarer
    1. For en nydelig tale 🙂
      Men utkledningsbryllup.. synes det er et merkelig valg, når du er så opptatt av å være selvstendig. Å være en annen i bryllupet sitt og at bloggen din heter “pilotfrue” henger liksom ikke sammen med at du gikk alene opp kirkegulvet :p

    2. SEKSSIFRET??? Det som er mest pinlig er faktisk at du skrive det på bloggen. Hadde jeg brukt så mye penger på noe slikt hadde jeg da aldri i verden sagt det høyt til noen. Gud så flaut

    3. Huff, dette er rett og slett pinlig. Skulle ønske linken til bloggen din ikke stadig dukket opp i nettleseren. Ja, jeg bryr meg nok til å kommentere. Måtte bare få ut hvor grunn og overfladisk jeg synes bloggen din er. Er sikker på (håper?) at du har mer å by på enn dette.

    4. Camilla: Denne kommentaren fortjener egentlig ikke et svar. Jeg håper du selv har mer å by på enn dette. Hvis ikke så ber jeg deg pent om å lese en annen blogg 🙂

    5. Jeg bare lurer på hvilken type vippeextensions du bruker, og hvor lenge de varer? Jeg prøvde en gang ved en salong, men begynte å ramle av meg allerede i løpet av første uken. Tror jeg hadde noe som de kalte for trepunktsvipper (men dette husker jeg ikke helt siden det var i fjor sommer jeg hadde det). Jeg syns falske vipper er veldig pent, også føler man seg så fresh uten å ha sminket seg, men litt kjipt når de ramlet av så fort.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg