VINNER AV QUIZ MED SINE SVAR

Hei, igjen! Nå har jeg valgt ut en verdig vinner av gårsdagens quiz. Tusen takk til alle som ble med i denne lille leken. Det er ingen tvil om at mange av dere begynner å kjenne meg ganske godt.. Men hun som stikker av med goodiebag denne gang er: Elisabeth Le! 

Her er svarene som vinneren skrev: 

Dette var jo kjempe artig, ikke minst får man testet hjernen sin litt etter å ha fulgt bloggen din.” Si gjerne ifra dersom du eller dere andre har noen forslag til hvordan dere kan bli enda bedre kjent med meg som person bak denne bloggen​ 🙂

1. “Hunden din heter Stella, og hun er en blanding av Yorkshire Terrier og Chihuahua.Riktig! 

2. “Frisøren din heter Maria Dimitrov og holder til på Head frisør i Hegdehausveien 30.Det stemmer! 

3.Du tok din journalist utdanning ved den gang Norges Kreative Fagskole, som nå er Norges kreative høyskole. Du tok ikke tredje året (bachelor), i og med at de den gang ikke hadde noe tilbud i Norge.Ikke verst alt du har fått med deg 😉

4.Din beste venninne heter Pia. Det var også hun du var sammen med da du møtte Ulrik for aller første gang, hihi” Hehe, ja!

5.Aldersforskjellen mellom deg og Ulrik er 10 år.Det er den.

6.Du/dere sparer til ny bil for tiden.Jepp. 

7.Ditt favoritt designermerke er Louis Vuitton.Oh Yes! 

8.Brudekjolen din ble laget av din tante Karina på Undorn.Det er rett.

9.Ulrik fridde til deg mens dere var på ferie i Puerto Banus, på stranden den 27.april 2015, som din beste bursdagsgave.” Jaaaa <3 

10.Du er en fulltidsblogger, og være blogger er en veldig tidskrevende jobb som krever mye planlegging, og oftest har man aldri fri. Dette skjønner jeg ikke hvorfor noen alltid må si noe i mot. Men du gjør en god jobb med mange spennende innlegg, stå på!Tusen takk for at du setter pris på den jobben jeg gjør, som i dag kun består av å blogge.

11. “Du er fra Fredrikstad og Ulrik er fra Måløy.Korrekt!

12. “Et at de mest personlige innleggene dine som jeg husker mest må være innlegget der du fortalte om ting du var redd for. For jeg husker så godt at jeg også satt med mange av beskymringene du listet opp. Blant annet at Ulrik skal havne i en ulykke og at du fryktet at du ikke kunne bli gravid.” Fint å lese at du husker dette innlegget


(mobilbilde fra bryllupet)

Når det gjelder alle spørsmålene om jeg er gravid eller ikke: Jeg avslører nok aldri en eventuell graviditet i kommentarfeltet. En så stor nyhet fortjener litt ekstra oppmerksomhet. 

Takk for gode svar, Elisabeth! Jeg kontakter deg på mail. Det venter en hyggelig goodiebag på deg her hjemme 

12 kommentarer
    1. Tar du med Stella når du skal handle mat på butikken? Det er ikke lov å ta med hunder inn på matbutikker og spisesteder. Det har jeg fått erfare, men det er jeg også fullt klar over. En gang løp jeg full fart inn på en matbutikk med hunden på armen for å kjøpe en brus. Da fikk jeg høre at det ikke er lov å ta med hunder inn. Jeg svarte at jeg var klar over det, men hentet det jeg skulle ha full fart. Igår var jeg på Mc donalds og håpet på at de som jobbet der ikke så hunden. Jeg bestilte og da jeg skulle hente sugerør, sa en der “hei det er ikke lov med hund her. Igjen sa jeg at jeg visste det, men at jeg bare skulle ha noe full fart. Ingen av kundene brydde seg, og sa noe, men jeg vet jo at man ikke skal ta hunder med inn der det er mat. Men jeg har hatt den med på ikea og andre butikker. Da har ingen av de som jobber der brydd seg. Grunnen til at jeg har tatt den med inn, er fordi jeg er redd noen tar den hvis jeg bitter den utenfor butikken. Jeg har blanding av pomeranien og chiuaua

    2. Tusen tusen takk, Julianne 🙂 har svart på mailen din nå, og dette var jo super stas! gleder meg til goodiebaggen <3

    3. Jeg rakk aldri å delta, dessverre. Håper du har flere slike quizer. Føler jeg har lest bloggen såpass lenge at jeg bør klare svaret på noen av spørsmålene 😉

    4. Hva er det med dere”miniatyr/veske”hundeeierne som tror dere kan ta inn hunden deres med i matbutikker og andre steder dem serverer mat og at det er “helt greit fordi den er så liten”?? Jeg har en hund på 23 kg, men den er like “uhygienisk” og allergiprovoserende som deres små!! Jeg tar den ALDRI med i butikk, selv om den er oppdratt nok til å sitte innenfor døren og bli der uten å røre på seg, på kommando!!
      Det er IKKE lov å ha med hunder inn i matbutikker og andre steder av hensyn til andre folk og hygiene! Dersom dere er redd for å sette hunden utenfor, så får dere planlegge litt bedre når dere skal handle da!!

    5. Så intervjuet ditt på vgtv, herregud.. Mer uintelligent jente er det lenge siden jeg har sett. Lotte er bare en karakter, så hun er unnskyldt. Men du trenger virkelig en realitycheck og innføring i hvordan være relevant.

    6. Hei 😀
      Jeg pleier vanligvis ikke kommentere – men nå tenkte jeg bare at jeg vil skrive at jeg syntes det er supert at en blogger går frem som et godt eksempel og sier hva du føler om å sole seg toppløs. Det er ubehagelig for alle andre som du sier. Spesielt hvis du er på en strand med kjæresten, så kan vel de fleste jenter si seg enig i at det ikke akkurat er noe gøy. Og man føler nesten da presset til å sole seg toppløs selv! Samtidig kan jeg ikke akkurat si at det er behagelig uansett om du er på stranden med jentegjengen eller kjæresten. Go Julianne! Syntes det kun var du som var sakelig i den debatten 🙂 Fremstod profesjonelt !
      Stå på videre 😀
      – Camilla

    7. Æsj, det er ikke lov å ha med hund inn i matbutikker eller på spisesteder! Både av hensyn til hygiene og allergi!

    8. Så koselig! Leste gjennom det innlegget med det du frykter. Å vet du, om du ikke er gravid nå så ser jeg for meg at du blir gravid veldig veldig snart 🙂 <3 og det gleder jeg meg til å se. Ser for meg du kommer til å lyse opp som mamma 🙂 jeg selv venter ei lita ei 🙂

    9. Du har sikkert fått det med deg allerede, men det er ikke lov til å ta med hunder på butikken. Dette gjelder også blandinger av Yorkshire Terrier og Chihuahua ;p Jeg er langt ifra enig i alle lover og regler i Norge, men akkurat dette synes jeg alle burde respektere. Og ja, jeg har hund selv så jeg vet hvor lettvint det hadde vært å kunne tatt med seg hunden på butikken en rask tur av og til, men det skal man altså ikke gjøre..

    10. Jeg er kjempe allergisk mot hunder, så det der er faktisk farlig for meg. Hunder har ingenting i matbutikk å gjøre..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg