MANDAG, SOL OG SMOOTHIE

Hei, dere! Da var den nye uken godt i gang. Mandag, sol og smoothie er en god start for meg. Det var faktisk ikke mer enn det som fikk meg til å smile i dag. Små gleder i hverdagen!

Nå er jeg på vei til Åmot for å bytte håret mitt. Ja, dere leste riktig. Jeg bestilte meg feil farge på extensionet mitt og rekker ikke vente på posten, så derfor tar jeg saken i egne hender. I morgen skal jeg nemlig ta ut det håret jeg har i nå, klippe mitt eget hår, freshe opp fargen og sette i nytt hår. Litt av et prosjekt skal jeg si dere, men det må gjøres før vi reiser på ferie..

Vi blogges mer senere. Nå ville jeg bare si HEI, ønske dere en fin start på uken og minne dere på quizen fra gårdagens innlegg. Jeg har fått inn mange gode svar, men trekker ikke vinner før i kveld. Det er altså fortsatt tid til å bli med!

Dere som følger meg på Snapchat kan få et lite glimt av goodiebagen jeg har satt sammen til vinneren <3

3 kommentarer
    1. Yeeey! Rakk jeg å være med på quizen, hihi 🙂 så litt av hva den hellige vinneren får, er jo super produkter (i hvertfall den Anastasia kitten)!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg