HELDIGVIS HADDE ULRIK RETT

Jeg må innrømme at jeg ikke hadde helt troen på denne solen i dag, men heldigvis hadde Ulrik rett. Jeg følte meg nesten dum på morgen i dag da jeg tok på meg bikinien under olabuksa. Det var nok i utgangspunktet bare ønsketenking at været var med oss denne lørdagen fra U sin side. Likevel kom solen. Flaks, heter det. Vi koste oss derfor i Middagsbukta sammen med et hyggelig vennepar av oss. Dagen har derfor gått bort i skravling, reker, vin og sol. En alle tiders lørdag i juni etter min mening. Det er jo ikke noe hyggeligere enn å kjøre båt når solen skinner <3

Nå er vi bare hjemom en liten tur før vi skal videre på middag hos noen venner av oss og muligens videre ut en liten tur. Vi får se hva kvelden bringer. Jeg har uansett fått den solen som jeg cravet etter i dag og vi har rukket en god økt på Sats, så jeg kunne ikke vært mer fornøyd 🙂

Håper dere har hatt en like fin helg som meg så lang! Vi snakkes.

6 kommentarer
    1. Julianne jeg synes alltid du er så pent kledd, klassisk og stilrent. Bikiniene dine derimot, de er skikkelig glorete! Hva skjer? :p

    2. Syns bikinien er fresh jeg 😄 Har selv samme (underdelen) fra VS, og det er deilig å gå i noe fargerikt ☀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg