KLIPPET FRA VGTV

Hei, dere! Det var flere som lurte på når klippet fra VGTV kom ut. Jeg glemte visst å nevne det i innlegget fra Huk. Men nå er det altså ute. Dere finner link nederst i innlegget.. 

Formen er heldigvis bedre i dag. Jeg trengte kanskje bare en god natt søvn? Ikke vet jeg.. Ulrik og jeg er i hverfall på vei ut døren (om noen minutter) til trening. Senere i dag blir det kanskje en liten båttur. Vi får se. Mens jeg har oppmerksomheten deres vil jeg også få ønske dere en god fredag og god helg 

Dere kan se klippet fra VGTV her

30 kommentarer
    1. Jeg er sååå enig med deg, Julianne! Lotte hadde virkelig ikke gode argument i det hele tatt. “Hjelpe mannfolk til å leve lengre”. Serriøst? Behold bikinitoppen på når du er på offentlige steder, og så kan du heller sol deg toppløs i din private hage.

    2. Ho Lotte er jo helt på tur, jeg er enig i det. Men det er du også. Syns ikke argumentene dine er noe særlig bra heller. De burde valgt en litt mer seriøs person enn Lotte, så hadde du blitt skikkelig burna. Det er jeg ganske sikker på.

    3. Blir jo nesten vanskelig å holde diskusjonen på et reelt
      og voksent plan når motpart fremstår så kverulant og umoden.
      Synes du gjorde en god jobb her selv om det må ha vært
      utfordrende å holde seg seriøs….
      Kunne virkelig ikke vært mer enig med deg!!
      Ha en strålende dag!!

    4. Altså motparten er jo så tett i huet at dette blir bare skikkelig kleint. Du sitter med langbukser, heldekkende topp, kors i halsen og noen enorme pupper, skal liksom fremstå så “ordentlig”. Er dette er spill fra VGTV? er slik det fremstår…

    5. Jeg har ikke sterke meninger om dette verken den ene veien eller den andre, men jeg vil si at du klarte deg så uendelog mye bedre enn Lotte.

    6. Er så enig med deg! Men du må ikke flakke sånn med blikket inn i kamera… Da ser man usikker ut, og det har du ingen grunn til. Dette er kun ment dom en konstruktiv tilbakemelding for jeg liker deg!

    7. Jeg er helt enig med deg! Jeg føler ikke at jeg er “gammeldags”, eller “prippen”, på noe som helst måte, men jeg er likevel ikke komfortabel med at jenter sprader rundt uten bikinitopp på stranda.

    8. Lotte kan jo ikke svare for seg i det hele tatt, og trekker fram eksempler som er helt på trynet. Du taler virkelig saken her!

    9. Jeg tenker bare “er Lotte seriøs?” Hun KAN jo ikke være det? Det var så dårlige og dumme argumenter at jeg ble flau. Det hele er jo nesten til å le av. Enig med deg Julianne, og du klarte deg bra på intervjuet!

    10. jeg klarer ikke å ta diskusjonen seriøst med Lotte, har lest bloggen hennes, og håper virkelig hun spiller dum for å få flere lesere, hvis ikke blir jeg veldig bekymret for henne…
      Julianne burde ha en mer seriøs motpart i neste diskusjon

    11. Måtte bare inn å kommentere her etter å ha sett dette klippet.Men var dette seriøst da..? Mindre hjerte og kar sykdommer på menn om vi går toppløse. Det har nok ingen sammenheng,håper noen forteller Lotte dette.
      Jeg er enig med deg Julianne. Tror det er fint å ha noe privat,så er det så mye fint å få på bikini fronten..mer spennende det.

    12. Jeg er så enig med deg Julianne!
      Ble flau av motargumentene til Lotte. Creeds til deg for st du klarte sitte høre på alt det rare hun sa uten å le!
      Jeg ble så flau på Lottes vegne at hun klarer fremstå med de argumentene i en så offentlig mediakanal som det VG er! Flaut, stolt av deg jeg Julianne som faktisk har gode og fornuftige verdier 🙂

    13. hahhah så jævlig kleint. alle oppegående mennesker skjønner vel at hu lotte bare kødder? hele bloggen hennes er jo kødd. hu tjener penger på det her. jævlig kleint at du møter opp å diskuterer med henne seriøst, når alt fra hennes side bare er bull. samtidig som at denne diskusjonen er helt hjernedød. sol deg i det du vil eller ikke vil. hahahh

    14. Jeg er enig med deg. Hun Lotte er jo helt bak mål, og jeg syntes virkelig du skulle svart på de spydige kommentarene hennes, men er bra du klarte å holde deg i skinnet.
      Men siden du ikke liker toppløs soling, hva mener du egentlig om amming offentlig? 🙂
      Ha en fin kveld <3

    15. Så innlegget og ble veldig provosert. Hvorfor i all verden skal man bli brydd av pupper? Kropp er naturlig, og alle bør få gå som de vil uten at de skal bli uthengt eller sett ned på. Kanskje kvinner burde bruke burka slik at vi slapp å bli så brydd?

    16. Haha, hele dette klippet måååå jo bare være en spøk!!? Det henger jo ikke på greip noe av det noen av dere sier 😛

    17. Du Julianne(?), det jeg lurer på er hvordan du som en voksen kvinne og kjent blogger kan henvende deg til blogg og medier for å si dine personlige meninger uten et fullt og ordentlig grunnlag bak det, som i denne videoen.
      Ikke ta meg feil, jeg er ikke her for å hate på deg eller hun andre bloggeren. Jeg kjenner til verken av dere, men kom over videoen når jeg så på videoer på VG-TV.
      MEN – hvordan kan du sitte der som en kvinne selv, å si at vi skal bruke bikinitopper for å ikke gjøre andre ukomfortable og fordi pupper er for seksuelle? Som en blogger og mediebruker burde du av alle være klar over at du har et stort publikum, og de som ser opp til deg, og det du sier tar unge til seg.
      DE TAR TIL SEG AT DU SIER AT PUPPER ER FOR SEKSUELLE, OG AT DET ER EN FORSKJELL MELLOM MENN OG KVINNER SOM GJØR AT MENN KAN GÅ SKJORTELØSE OG IKKE KVINNER. DU har et ansvar, og DU burde være klar over at du får jenter som vokser opp til å tenke at de er sex objekter.
      DEN ENESTE FORSKJELLEN MELLOM MANNLIGE- OG KVINNELIGE BRYST ER AT KVINNER KAN MATE ET BARN MED SINE BRYSTER. ER DET SEKSUELT, JULIANNE? Å MATE ET BARN?
      JULIANNE, jeg vil du skal forstå at bruken av bh, verken det er bikini eller vanlig, er opp til enhver person.
      JULIANNE, JEG er ikke et seksuelt objekt fordi jeg ikke bruker BH.
      JULIANNE, jeg og vennene mine er IKKE seksuelle objekter laget for menns nytelse.
      JULIANNE, VÆR SÅ SNILL, tenk over hva du formidler til de små jentene som leser bloggen din.
      Pupper er ikke seksuelle. MEDIENE har gjort dem seksuelle. Det er vår jobb å arbeide mot mediene sin seksualisering av kvinner.
      Vi skal jobbe IMOT hverandre, men MED hverandre.
      JULIANNE, håper du skjønner hva jeg mener og at jeg prøver kun å informere deg nå.
      Takk for meg.

    18. Jeg reagerer på at du sier at det finnes mange bikinioverdeler i dag som gjør at du får minimalt med skille, altså at de dekker svært lite. Så hvor går grensa da? Er det brystvortene som er så ubehaglige å se for deg? for mannen sine brystvorter er jo helt like, og det er ok?
      At det er ut å sole seg toppløs er vel helt opp til hver enkelt å bestemme. Om jeg ønsker å sole meg toppløs for enten å unngå skille, for å slippe å ligge med våt bikinioverdel eller fordi det er ubehaglig, hva så? Det handler ikke i det hele tatt om det er inn eller ut for meg, når jeg tar den avgjørelsen da.
      Desverre ser jeg det som vanskelig å sole seg toppløs offentlig i Norge pga. den digitale verden, da jeg ikke ønsker å bli lagt ut bilder av..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg