EN PINLIG INNRØMMELSE

Hei, dere! I dag har jeg vært og satt på nye vipper hos Maria på Head og bare hengt med Ulrik resten av dagen. Han har sin første fridag i dag. Vi har derfor handlet inn alt til helgen og fått helgefølelse begge to. Men jeg har ikke følt meg helt i toppform for det. Jeg har følt meg trøtt og sliten uten grunn, så håper det går over snart..

I går så jeg derfor ferdig alle episodene som ligger ute av Skam. Det vil si hele sesong 1. Ja, dere leste riktig. Jeg så sesong 2 før jeg så sesong 1.. Det er mange som har sagt til meg at de to første episodene av Skam ikke er så bra, så når jeg startet på serien (uviten om at det var sesong 2) synes jeg jo at den begynte veldig rart, men tenkte ikke noe over det siden mange var enig i meg da jeg sa at jeg måtte gi det en sjanse til tross for en merkelig start. Det var selvsagt vanskelig for meg å henge med på innholdet, men jeg likte serien likevel og ble jo litt oppdatert av alle jeg kjenner som har snakket om serien. Det er flere ganger jeg har blitt helt satt ut av venninner som forteller ting om skuespillerne og om hendelser i sesong 1, som jeg da selvfølgelig ikke hadde fått med meg. “Det handler så mye om Eva”, “William er så sykt slem”, masse greier om Vilde, Sana ditt og Chris datt. “Blablabla”…

I går bestemte jeg meg derfor for å gi serien ENDA en sjanse og begynne helt på nytt. Jeg unnskylde meg selv med at jeg måtte ha vært distrahert av telefon og mac forrige gang jeg startet på serien, så denne gang la jeg vekk alt som kunne distrahere meg. Dere kan tro at jeg ble varm i kinnene da jeg oppdaget at jeg ikke hadde sett en eneste episode av sesong 1, kun alle som ligger ute av sesong 2. Jeg døde litt av meg selv i noen minutter også gikk det over. Plutselig følte jeg meg heldig som IKKE hadde sett sesong 1. Da hadde jeg jo masse episoder jeg kunne kose meg med hele kvelden. Det ble et skikkelig maraton med mange aha-opplevelser, for å si det sånn. 

Jeg kan vel ikke akkurat anbefale å se serien i gal rekkefølge, men jeg vedder på at jeg fikk mer ut av sesong 1 enn de fleste da jeg først så den.. Hehe! 

14 kommentarer
    1. Skam er kjempebra! Husker tilbake hvor intenst alt var! Og så håper jeg det er en fin liten grunn til trøttheten din 💙💗

    2. Haha, jeg også så 2 sesong først, helt uvitende at det fantes en sesong 1.Men så sesong 1 etter nr 2, og fikk meg noen aha opplevelser da ja

    3. Har skjedd meg også 😉 Ikke med Skam, men en annen serie. Og Pernille: Hvorfor gidder du å klikke deg inn her, lese og så kalle henne dum? Jeg vil vel si at det var en veldig “dum” kommentar..

    4. Hei Julianne!
      Jeg er fem år eldre enn deg og er blitt Skamfan på min hals. Jeg synes sesongene er spesielle på hver sin måte, liker skuespillerne, stemningen og handlingen. Jeg fnøs omtrent av de som pratet så intenst om serien, men skjønner nå hva de mener, hehe 😉 Nå kan jeg nesten ikke vente til neste sesong.Så nydelig du ser ut forresten, du stråler. Har dere tenkt til å svare på spørsmålsrunden del 2 snart? Ser frem til å se dere sammen. Ha en fin helg! Klem

    5. Til dere som hinter om graviditet; hvis hun sier at hun er trøtt og sliten uten grunn, er hun vel ikke gravid? Eller.. 😉 Ønsker deg uansett lykke til fremover, Julianne.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg