UTEKONTOR I BIKINI

Hei, igjen! Etter at jeg kom hjem fra møtene mine (som gikk veldig bra) og noen små ærender på Smestad, så satt jeg meg rett på takterassen. Jeg hadde noen telefoner som måtte tas og flere mailer som måtte besvares. Utekontor på en mandag i solen er ikke feil. Det kommer jeg definitivt til å forsette med fremover når jeg har mulighet og været tilater det..

Resten av dagen er satt av til litt husarbeid og trening. Ja, trening igjen.. Jeg trente kun styrke på morgen i dag og siden jeg fortsatt har masse energi kan jeg like greit bruke den på noe fornuftig. Planen er intervaller på tredemøllen, men mulig det blir en økt ute i stedet. Jeg har ikke helt bestemt meg ennå. Men kondisjonstrening blir det uansett. Håper du er like godt i gang med uken som meg 


Ps. Jeg vet at jeg burde ha tørket av glassbordet før jeg tok bildet over for å gjøre det mer “bloggete” og pent her, men det gadd jeg rett og slett ikke. Hehe! Vil bare ikke dere skal tro at jeg ikke la merke til det. For det ser helt grusomt ut. I know. Vi koste oss uansett, både Stella og jeg.

Blogges!
 

26 kommentarer
    1. Hvordan går det med graviditeten? Føler du at du blir litt stressa når det enda ikke har skjedd noe?:)

    2. Har du ikke en ordentlig utdannelse og en ordentlig jobb? Du mener vel ikke at du diller med blogg dagen lang friske raske damen??

    3. Så bra du ser ut!! Og gjett hva.. du fikk meg til å løpe meg en tur på 6 km.. enda jeg har trent på elixia idag tidlig! Hadde jeg ikke klikket meg inn her, hadde jeg nok ikke trent enda en gang idag. Du gir inspirasjon 🙂

    4. Anonym: Bloggen er jobben min. Jeg er utdannet journalist, men trives så godt med det jeg gjør nå. Derfor ser ingen grunn til å gjøre noe annet sånn ting er nå. Jeg tjener bra og betaler mer skatt enn jeg noen gang har gjort og er stolt over å ha skapt min egen arbeidsplass.

    5. Så deilig terasse-er det deres egen som tilhører leiligheten? Eller er det felles for sameie? Så ut som dere kosa dere 🙂

    6. Hei fine Julianne :). Har er lite spørsmål som jeg håper du tar deg tid til å svare på. Jeg har mistet mye øyenvipper på begge øynene både når jeg har påført mascara og fjernet den.. Har ikke løsvipper eller vippe extentions . Så den siste uken har jeg ikke brukt mascara for å prøve å få tilbake litt vipper.. Det vises veldig godt at det er mange vipper borte.. Så lurte på om du hadde noen tips til å forhindre det? Helst noe annet enn serum siden jeg ikke har råd til å kjøpe det?

    7. Utekontor er greit, bloggen din er jobben din som i og forseg er greit. Men brukte du så lang tid på å skrive dette innlegget? Hva innebærer jobben din som blogger? Jeg kjenner flere bloggere, men de gjør veldig mye ting på si som gir dem inntekter. Hva er det med deg og jobben din som gir deg det?

    8. Anonym: Jeg har aldri sagt at jeg brukte lang tid på å skrive dette innlegget? Les i det minste teksten før du kverulerer 🙂

      Jobben min som blogger innebærer egentlig bare å oppdatere den hver dag. Jeg trenger ikke noe på si økonomisk sett. Derfor koser jeg meg og lever hver dag slik jeg ønsker. Jeg lever godt av sidevisninger og annonser slik ting er i dag.

    9. For en utrolig bra kropp du har! Både former og den ser trent ut:) Du er heldig! De som sier noe annet er bare misunnelige, men regner med at du ikke bryr deg om slikt..

    10. Hei,
      Kunne du laget ett innlegg med bilder/video av hele huset deres? Alle rom, kriker og kroker 🙂
      Klem

    11. Du har kanskje skrevet det i en annen post, men jeg lurer på hvor bikinien er fra? 🙂 Den er så fin!

    12. Hadde vært fint med et innlegg om hva som innebærer å være blogger. Ser du skriver mye om møter og tlf-samtaler, men sikkert noen som lurer på hvorfor bloggere drar på møter etc. Med andre type yrker vet man liksom litt mer. Tror noen har nevnt det i et annet innlegg før! Jeg synes det hadde vært veldig spennende å lese 🙂 – Ingrid

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg