EN LITEN HUND SOM TAR STOR PLASS

God morgen! Jeg hadde min egen “lille” vekkeklokke i dag, som fikk opp øynene mine lenge før jeg hadde stilt klokken. Stella heter hun. En liten hund som tar veldig stor plass. Hehe!

Jeg ler nå, men det var ikke like morsomt istad da jeg våknet med rumpa utenfor sengen. Fy søren, jeg holdt faktisk på å falle ut! Hvordan kan en så liten og søt skapning ta så mye plass?

Men nok om det. Nå er det trening. Jeg avsluttet dagen og helgen med både godteri og hamburger sammen med jentene i går kveld. I tillegg til mine mange andre utskeielser i forrige uke, så er det ingenting annet enn en god treningsøkt som frister. En sunn start på mandagen har alt å si for hvordan resten av uken blir. Slik fungerer det i hvertfall for meg. 

Senere i dag skal jeg i to spennende møter, og komme ajour med noe mindre spennende klesvask.. God mandag, alle sammen <3

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg