TID FOR EN KVELD MED JENTENE

Hei, dere! Nå står jeg klar for å møte jentene. Vi skal på kino og se “Et helt halvt år” og spise en middag ute sammen etter filmen. Jeg har hørt mye bra om denne filmen. Har du sett den? Skulle den være skuffende så spiller det egentlig ingen rolle. Det er uansett hyggelig å møte jentene mine.

Jeg kjørte akkurat Ulrik avgårde til flytoget. Han skal til Tromsø, hvor jeg hører at det er en helt annen temperatur. Vi må huske å nyte disse varme dagene i hovedstaden altså, sier jeg som skal på kino.. Hehe! Jeg har heldigvis vært ute i hele dag frem til nå. Ulrik har “mekket” på båten, mens Stella og jeg har lagt på dekk å solt oss. Jeg begynner til og med å få litt farge på denne kroppen, så det er ingen som kan ta meg for ikke å nyte solen. Om bare to uker reiser vi til Marbella i bryllup. Jeg håper virkelig at jeg rekker å få et godt underlag før det, ikke minst at ryggen min blir litt brunere. Jeg planlegger nemlig å bruke en kjole med åpen rygg..

I og med at jeg ikke har fått pyntet meg noe særlig denne helgen, så tok jeg på meg denne søte playsuiten fra H&M i dag. Jeg ser for meg at den blir en favoritt denne sommeren. En rimelig favoritt. Litt pyntet, men likevel søt og comfy. Noen synes kanskje den er i overkant på en søndag, men jeg synes den er helt innafor på en dag som dette hvor solen skinner 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ha en fortsatt fin søndag!

10 kommentarer

Siste innlegg