SVIGERFORELDRE PÅ BESØK

I dag fikk vi besøk av foreldrene til Ulrik. Vi har kost oss i solen med kanelboller, shopping og vin = mine tre favoritter. Hehe! Merkelig kombinasjon kanskje. Men det funket fint 😉

Jeg skulle egentlig bare bli med svigermor å se litt i H&M og Zara, men med meg hjem ble et par sandaler, en playsuit, undertøy, to bukser, en jakke og to topper.. Jeg klarer nesten aldri bare "å se". Det er jo pining, spesielt om sommeren når det er så mye fresht i butikkene. Jaja, jeg er veldig fornøyd med dagens fangst da. Heldigvis var vi kun i slike butikker det er lov å gjøre spontankjøp.

Nå er vi på vei til broren til Ulrik. Der blir det grilling og hygge sammen med resten av familien <3

Nyt været, folkens!

20 kommentarer
    1. Du kvittet deg akkurat med masse klær og skulle bare ha en spesialgarderobe. varte ikke så lenge den planen nei, h&m er vel ikke noe for en gift frue fra vinderen

    2. Hei. En ting jeg har lagt merke til er at du har så orange hår øverst? Syns du stadig vekk er hos frisøren. Men på alle bilder ser det ikke ut som du har stripa etterveksten noe særlig 😛

    3. Til anonym over her: husk at ho ikke ER fra Vinderen da. Ho er fra HALDEN liksom og ville vel ha en mann som kunne bidra til at ho kunne bo på Vinderen. Men man skal aldri glemme hvor man er fra! Haldeeeeen

    4. Hei Julianne!
      Så koselig det så ut. Ser ut som om du nyter sommeren i både byen og på båten. Du ser strålende ut. Får virkelig at billigkjedene har sluttet å produsere klærne under makabre og mildt sagt j***** forhold. Har du sett Sweetshop med bla Annijor, Anniken Jørgensen? Det handler om å øke bevissthetsnivået rundt de handlingene vi foretar oss. Selv handler jeg ca 80 % secondhand og har hittil ikke fått stygge blikk, hehe.. Så lenge kvaliteten er god og at klærne blir vasket godt før bruk går det bra 🙂 Håper du/dere får en strålende helg.

    5. Høres ut som en hærlig avrunding på uka/ start på helgen! 😃 Dersom du skal ha videoblogg eller vil ha tips til en snapvideo, kunne jeg gjerne tenkt meg å høre deg si en setning eller to hvor du prøver deg på Måløy-dialekt 😂 Bare et lite forslag 🤗 God helg! ☀️

    6. Andrea: Jeg har hatt varme toner i håret ganske lenge. Det er det som gir den gylne looken. Personlig liker jeg det veldig godt, men nå prøver jeg å få det litt kaldere igjen. Det er gøy med variasjon 🙂

    7. Anonym: Jeg har aldri sagt eller skrevet at jeg ikke lenger skal kjøpe meg rimelige klær. Jeg synes det er masse fint i både Zara, H&M, Mango og i lignende “billikjeder” Det jeg skrev var at jeg skulle bygge opp en basisgarderobe med klær av ekstra god kvalitet og det har jeg nå gjort.

    8. Mååå du ta den der “sideveis for å få mindre ansikt med det bredeste smilet-looken” på alle bildene?? Litt variasjon??
      Jeg leste innlevert sitt over om at du er lei av negative tilbakemeldinger. Jeg er dessverre enig i at jeg også titter innom her for å sukke oppgitt over hvordan det er mulig å leve et så overfladisk, oppstallet liv. Og litt av bildene.., etter den famøse bildeskolen.

    9. Mari: Det går helt fint for meg at du klikker deg inn her hver dag og lar deg irritere. Jeg skjønner bare ikke hvorfor du gidder.

      Dersom jeg hadde tatt bildene mine på en annen måte så hadde du sikkert finnet noe annet å henge deg opp i. Jeg varierer så godt jeg kan og vil 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg