GUTTA PÅ TUR OG MEG..

Vi har vært ute med båten i dag igjen. Det er om å gjøre å bruke alle de fine dagene vi får fremover. Selv om vi har de tre beste månedene i året foran oss nå, så er det likevel begrenset hvor bra båtsesongen i Norge blir. For Ulrik varer båtsesongen uansett fra april til slutten av september, men for meg er ikke livet på sjøen noe i dårlig vær.. Ulrik sier han er enig med meg, men problemet er at vi er uenig om hva som er dårlig vær. Hehe!

I dag har vi med oss to kompiser av Ulrik og lagt til ved siden av tre kompiser til. Det er altså gutta på tur med Julianne på slep i dag. Jeg liker å tro at de vil ha meg her 😉

19 kommentarer
    1. Hei. Så deg på trening i dag! Tenkte faktisk tanken for noen dager siden at vi kanskje trener på samme senter siden jeg har lest at du bor på Vinderen. Turte ikke helt å gå bort å si “Hei” + ville ikke forstyrre deg midt i treningen 😛

    2. Hehe… Ja vi Vågsøy-væringer er vel ikke vant med å ha de beste forutsetninger for lange båtsesonger. Og har man båt ønsker man vel gjerne å bruke den mest mulig, da blir man fort litt mer hardbarket og nyter selv en båttur med litt sjø! 😃

    3. Hvorfor kan du ikke mannen din få litt tid med gutta aleine? Så kleint at du henger på slep overalt…

    4. Jeg tror neppe kompisene hans syns det er så stas at du skal dilte etter hele tiden.
      Ulrik virker jo så lost i deg at han vil det sikkert. Eller..? Vet ikke. De fleste menn liker litt alenetid med gutta. Og noe sært er det at han er den eneste som må drasse rundt på dama for at ho ikke skal bli sjalu.

    5. Hei! Så på snap at dere har en slik oppblåsbar “seng”. Er dere fornøyd med den og er den behagelig? Har kjøpt en slik som jeg skal gi kjæresten i bursdagsgave, men har ikke hørt eller lest noen produktomtale 🙂

    6. Noe jeg synes er litt rart: du som er så sykt opptatt av utseende, hvorfor bleker du ikke tennene, eller får satt på caps??

    7. Til Kaja, anonym og Line: Hvorfor i alle dager bruker dere tiden deres på å skrive stygt om andre, og gå inn for å såre? Hvor blir det av vanlig folkeskikk og hadde det ikke vært hyggeligere om vi alle kunne prøvd å heie hverandre fram fremfor å dra hverandre ned?

    8. Til Caroline: ja, hvorfor ikke være positiv og heie fram en jente som mellom linjene snakker ned om folk som ikke har råd (eller for den saks skyld; VIL) bruke 40 000 kr på vesker, som ikke har bryllup over to dager. Bryllup som varer i én dag er jo ikke godt nok for ekte prinsesser, for da får man jo ikke snakker ordentlig med folk.
      Hvorfor ikke heie frem en jente som flere ganger later til å sitte på fasiten om hvordan forhold skal være. Mannen skal ikke få lov til å ha jentevenner og jenta skal ikke få lov til å ha kompiser. Har man det, så er det et “dårlig forhold” fordi man ikke skal ha behov for det. Hører du hvor sykt det er?
      Og når man er så syklig sjalu at man må være med mannen sin ut med gutta, DA må det være lov å si sin mening. Ingen slenger dritt her, er bare flere som sier hva de mener. Akkurat som Julianne gjør hver gang ho trenger lesere. Da kommer ho med ganske syke meninger ho også.

    9. Til anonym 02.06: Vedlig bra sagt: kunne ikke formulert det bedre selv. Hvorfor er jeg i det hele tatt inne på denne bloggen, tenker nok mange, siden jeg føler det slik.
      Jo, det skal jeg fortelle dere; det er en blanding av fasinasjon og avsky, som når man kjører forbi en ulykke og bare må se.

    10. Anne: Hei, Anne! Beklager sent svar. Så gøy at vi trener på samme sted. Kom gjerne bort neste gang. Det er jo bare superhyggelig 😀

      Ha en fin helg!

    11. Hvis livet ditt Line består av fascinasjonen for å se på ulykker og det å klikke deg inn på en blogg der du ikke liker den som skriver, syns jeg det livet ditt temmelig trist.
      Jeg trøster meg med at du mest sannsynlig har opplevd ting i livet som gjør at du tror du trenger å rakke ned på andre for å føle deg litt bedre. Men jeg skal love deg at i lengden er det en dårlig strategi.
      Og viss du mot alt formodning har så mye i mot bloggere så ikke klikk deg inn på siden deres! Da er jo du med på å støtte en bransje du tydeligvis ikke liker. Du spiser vel ikke middag på en restaurant fordi maten er en blanding av fascinasjon og avsky? Da går du på en restaurant der du vet de har god mat.
      Fyll livet ditt med tingene du liker, så skal du se du kommer noen plass i livet. For en kan merke på det lille du har kommentert i dette kommentarfelt, at du ikke akkurat er på en bra plass i livet ditt nå. Karpe diem jenta mi 🙂
      Og Julianne; folk er tross alt bare folk. Fortsett med det du gjør, og gi en god gammeldags faen! Jeg liker bloggen din jeg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg