KLAR FOR EN KVELD “PÅ STAN”

Stikker bare innom for å vise kveldens antrekk. Kjolen er designet av meg selv og sydd i Phuket. Jakken og skoene er nye i dag fra Mango. Vesken er som dere sikkert har fått med dere fra Louis Vuitton. Det er min favorittveske for tiden. Jeg har fått sååå mye skryt for den i dag faktisk. Det er stas å ha noe som ikke alle har <3

Jente weekend er å anbefale. Vi sitter faktisk nå å planlegger mitt neste besøk til Stockholm allerede. Men neste gang er Ulrik også invitert. Jeg må jo innrømme at jeg savner han. Akkurat som Ida savner sin David som er på utdrikningslag i helgen..

Det er sykt å tenke på hvor “voksne” vi har blitt. Det føles ut som om det skjedde over natten. Jeg er gift og hun gifter seg i august. Det hadde vi ikke trodd sist gang jeg var sammen med henne i Stockholm. Hehe! Da var vi to single jenter “på stan”. Jeg trives bedre med ring på fingeren 😉

10 kommentarer

Siste innlegg