NESTE STOPP: STOCKHOLM

Nå sitter jeg på Gardermoen og venter på avgang. Jeg skal som sagt besøke en venninne i Stockholm denne helgen. Litt synd å reise fra det været som er i Oslo nå, siden det er litt gråere dit jeg skal. Men det får vi bare veie opp med litt bobler og shopping. Det er uansett ingenting som slår en jentehelg som dette..

Ulrik og jeg dro sammen til Gardermoen i dag. Han skulle nemlig på jobb. Vi hadde to stopp på veien, Louis Vuitton og Joe & The Juice. Det ble nye solbriller på verdens heldigste jente og den jenta er heldigvis MEG. Var de ikke fine? Jeg gleder meg til å ta de i bruk! Solbriller til lunsj ga virkelig mersmak. Snille og gale Ulrik!

Vi skrives mer senere!

6 kommentarer
    1. Såå fine! Jeg er alltid uheldig med solbrillene mine. Jeg ødelegger mine etter kort tid! Har også prøvd å kjøpe dyrere for å se om jeg tar bedre vare på de, fungerte IKKE! 😂
      Jeg blir alltid så glad når jeg er innom bloggen din! Du er så fin 🙂 Kos deg i Stockholm!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg