BARNEVAKT I FREDRIKSTAD

Hei, fra fine Fredrikstad! Her er det dessverre like grått som i Oslo, så vi tilbringer dagen inne med togbaner, byggeklosser og biler. Det skal bli hyggelig å være her hos mamma noen dager sammen med lillegutt (tantungen min). Tusen takk for alle filmtipsene og serietipsene jeg fikk i går forresten! Jeg tipper at mamma og jeg kommer til å se litt film sammen disse kveldene. Det er ikke noe hyggeligere enn å tenne lys og kose seg inne på dager som dette. Ulrik ble igjen i Oslo. Han har nesten ikke vært alene hjemme siden vi flyttet inn i huset for snart to år siden. Jeg er jo alltid der. Hehe! Derfor unner jeg han litt alenetid hjemme for en gangs skyld.

For du som ikke fikk med deg saken om meg og brudeoverlevering på Nyhetskanalen i forrige uke kan se klippet og lese saken her. Artikkelen ble visst lagt ut på TV 2 sine nettsider på morgen i dag.. Men nok om det. Nå er det middagstid. Spaghetti og kjøttsaus står på menyen. Mmmm! Det er en hverdagsfavoritt for både store og små i denne familien. Håper dere har hatt en fin start på uken! Det har jeg ♥ 



Vi blogges! 

6 kommentarer
    1. Hvorfor later du som om du er sammen med faren din? Vi vet at d r faren din, hvorfor gjør du nå dette? Du er ikke 40, du er 15.

    2. Er det trøbbel i paradis? Kranglet med mannen? Ulikt dere at han ikke blir med. Eller kanskje familien din ikke liker ham. Eller enda verre: han liker ikke dem! Ohohohoh. Ser for meg skilsmisse om et halvt år 😀
      Sorry ass, syntes det var så lite spekulasjoner og hat under dette innlegget at jeg måtte bare. Ikke seriøst mest, selvfølgelig 🙂 Koselig i Fredrikstad. Håper du koser deg sammen med familien 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg