GRATULERER MED DAGEN!

 

Hei, alle sammen ♥  Gratulerer så mye med dagen! Vi står klare for å ta imot gjestene våre som er på vei. Bunaden passer, solen skinner, jeg har god tid og alt er bare HELT PERFEKT. Jeg ville bare ønske dere en super dag og vise dere litt bilder av hvordan vi har pyntet her hjemme. Jeg er veldig fornøyd med resultatet og må si all denne pyntingen har fått meg i skikkelig festhumør. Dette er som sagt min første feiring av nasjonaldagen i Oslo. Jeg ser frem til en lang dag her i hovedstaden med verdens beste venner, bobler, god mat og litt for mye dessert. I dag er alle slags kalorier velkommen!

Vi blir sirka 14 til frokost og enda flere utover dagen. En god miks av jenter og gutter, men flest jenter.. Klokken 14.00 har vi bord på Sudøst. Der har vi bestilt en 5-retters “delux” 17.mai-meny som jeg gleder meg veldig til. Ellers vet jeg ikke så mye om resten av planene for dagen. Ulrik skal på jobb i kveld, så jeg henger meg bare på jentene mine, som har feiret 17.mai her i mange år..

Ha en flott dag og feiring! Jeg skal se om jeg rekker en liten tur innom senere, om ikke så kan dere uansett følge meg på Snapchat –> pilotfrue 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

10 kommentarer

Siste innlegg