MITT RESERVEANTREKK TIL MORGENDAGEN

Endelig er ALT klart til i morgen! Huset skinner både på innsiden og utsiden. Pia og jeg har tatt oss av pyntingen inne, mens Ulrik har klippet gress, spylet og gjort det fint ute. Gjestene våre kommer allerede klokken 09.00 i morgen. Derfor blir det tidlig i seng i kveld. Jeg lover å vise dere bilder av all dekorasjonen her hjemme før gjestene kommer. Hele huset er fullt av ting og tang i rødt, hvitt og blått. Det ble skikkelig fint ♥ 

Jeg skal låne bunaden til storesøster i morgen, siden jeg solgte min før jul. Jeg hadde en sort løkenbunad, men følte den var for hard i fargen til meg. Planen er å kjøpe en ny, men jeg har ikke klart å bestemme meg for hvilken ennå. Jeg vurderer hvit løken, men det er jo ikke spesielt praktisk med hvit bunad. Den jeg låner i morgen er blå. Kanskje jeg forelsker meg helt i den, for blåfargen er utrolig fin. Hehe! Vi får se. Jeg skal i hvertfall bestille meg bunad i løpet av sommeren. Det skal Ulrik også. Han går for sognebunaden. Den er også veldig fin og matcher den hvite løkenbunaden som jeg ønsker meg veldig bra.

Under ser dere bilder av mitt “reserveantrekk”. En maritim kjole, pumps og veske. Jeg ser for meg å ta på meg dette antrekket om jeg blir lei av bunaden utover kvelden, noe som sikkert ikke kommer til å skje siden jeg ELSKER å gå i bunad. Men jeg liker å være på den sikre siden og legger derfor alltid frem et reserveantrekk til 17. mai..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 Kjole: Topshop/ Pumps: Christian Louboutin/ Veske: Louis Vuitton

Jeg gleder meg som et barn til i morgen! 

12 kommentarer
    1. Løkendrakten er utrolig fin! Jeg tror du kler den blå best. Blått er utrolig fint til blonde mennesker. Personlig synes jeg ikke hvit bunad er noe fint, spesielt ikke på de med lyst hår. Man blekner liksom veldig. Uansett, ha en strålende dag i morgen! Hipp hurra!

    2. Bunad er fint! Jeg har nettop fått ny skreddersydd nordfjordbunad. Har Ulrik noe aner fra Sogn siden han går for den fremfor Nordfjordbunaden?
      Jeg tror den Blå der vil kle deg godt 😉

    3. Løkendrakta er kjempe vakker, men kan jeg spørre hvorfor du velger Løken? Dette er opprinnelig kun en drakt (ikke bunad), uten spesiell historie bak seg. Hvorfor ikke Østfold-bunaden, som tilhører Østfold og har sin historie? 🙂

    4. Anbefaler deg isåfall å ta blå og ikke hvit!! Blå er en veldig fin farge til deg, og har sett mange med hvit løkenbunad og den er fin den, men den blir så utrolig fort “gulaktig” noe som er veldig synd..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg