ERNA, DU HAR ALDRI VÆRT FLOTTERE!

Det er ikke ofte jeg deler andre artikler her på bloggen. Men i dag må jeg bare fordi jeg er sååå stolt av min dyktige kjoledesigner Karina Kjenner Titze, som sørget for at Statsministeren vår strålte som aldri før opp trappen i Det Hvite Hus fredag kveld, kledd i en amazing kjole fra Undorn. “Wow”, sa Obama om den nydelige kjolen til Erna. WOW, sier jeg også. Erna, du har aldri vært flottere! 


Bildet er lånt av minmote.no 

For dere som lurer på hvorfor jeg kaller Karina for “min kjoledesigner”, så er det fordi det var hun som laget brudekjolen min og resten av antrekkene som Ulrik og jeg hadde på oss hele bryllupshelgen. Det er gøy å se at flere legger merke til det fantstiske designet til Undorn. Jeg gleder meg som en liten unge til å bære en av kjolene hennes ved neste anledning. Heldigvis er neste anledning allerede i sommer da jeg skal i bryllup til kusinen til Ulrik. Kjolen henger pent og venter i skapet mitt. Jeg fikk den faktisk i bryllupsgave av Karina selv!

Kjolen minner faktisk litt om brudekjolen min, med åpen rygg, lange ermer og splitt foran. Men fargen er lys rosa og den har ikke slep. Hehe! Er det noe Undorn kan så er det å lage kjoler til enhver personlighet og anledning 


Ulrik og meg sammen med flinkeste Karina Kjenner Titze (fra jegerfesten i bryllupet)

11 kommentarer
    1. Åh, fantastisk! Glad for at noen gir Erna litt positiv tilbakemelding på hvordan hun ser ut. Og i den kjolen ser hun jo bare fantastisk ut! <3
      Visste ikke at du hadde et temabryllup som det, siden jeg ikke har fulgt bloggen din fast så alt for lenge enda. Digger ideen og antrekkene dere hadde! Nydelig bryllup.

    2. Erna var helt strålende, nydelig! For meg er det ikke viktig at kjolen var designet, og hvem som hadde gjort det, da jeg aldri kommer til å få råd til slike ting. Det jeg synes var mest fantastisk var at hun så veldig godt ut, var pen i flott kjole og strålte. Tenk for en opplevelse de har hatt. Helt herlig! (Gøy selvfølgelig at det var din designer som hadde laget kjolen, selv om det ikke gjør så mye for meg :))

    3. Flott innlegg, syns det er bra at det blir satt søkelys på norske designere. Litt patriotisk kan man godt være overfor norske firma. Syns også det er fint at du gir positiv omtale av statsministerens kjole og en person du kjenner.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg