VI HAR TATT LANGHELG

Hei! Som dere ser har vi allerede tatt helg. En skikkelig langhelg, som varer fra i dag til 18. mai. Det er godt å ha Ulrik hjemme igjen. Han hadde sin siste jobbdag for denne perioden, så da jeg hentet han på flytoget tidligere i dag dro vi rett på sjøen. Disse dagene skal vi kose oss masse sammen og forhåpentligvis være mest mulig ute. Vi har planene klare for hele “helgen”. På planen står grilling med venner, båtturer, utgang og masse mer. 

I dag ble det reker til middag. Jeg blir ALDRI lei av verken reker eller grillmat, så det passer meg bra med livet på sjøen. Enkel og god mat. Dessuten trenger det nødvendigvis ikke å være så himla usunt heller. Det finnes veldig mye mer man kan grille enn pølser i brød og det er ikke pålagt å spise loff til reker. Nå mener jeg ikke at det er noe galt i å spise verken pølser eller loff, men om man skal hive det i seg nesten hver dag hele sommeren så kan det være lurt å tenke litt over tilbehøret og hva man faktisk putter i seg..

Legg merke til min nye rosa vest! Ulrik var på båtmessen i Lillestrøm og kom hjem med blant annet denne. Tror dere jeg ble førnøyd? Hehe! Jeg smilte fra øre til øre, nesten som et barn 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ellers vil jeg bare ønske alle en fin kveld! Håper helgen er like rundt hjørnet for deg også. Og dere.. Helgen er til for å kose seg 

17 kommentarer
    1. Selv jobber jeg bare til kl 13 i morgen, så blir det langhelg på meg også. Og du har helt rett, man trenger ikke bare grille pølser. Vi griller alltid laks (og mer) og det er såååå godt. Reker er også veldig godt, men det spiser jeg sjeldent. Ha en strålende helg begge to <3

    2. åh, dere er så heldige som har båt! Håper det blir fint vær i helgen da så kan dere bruke båten masse! 🙂 Ha en fin 17. Mai! 😀

    3. Hvorfor har Ulrik sluttet å legge ut på MyStory??? Jeg synes det var veldig gøy å se fra jobben hans etc

    4. Er du gravid??? Så deg ute tidligere denne uka, og så ut som du hadde en søt babykul på magen???:)

    5. Ser herlig ut med både en fin båttur og den gode rekemiddagen! 🙂 Kos dere masse. Personlig blir det bare eksamenskriving på meg. Får kjøpe meg en rømmegrøt til 17 mai for en liten godbit i all jobbinga 😛
      ps; liker at neglene dine matcher den søte redningsvesten din! 🙂

    6. Hilde: Jeg pleier å spise fersk. Men tenkte jeg skulle teste ut denne på glass og den smakte faktisk godt. Kjekt å ha i båten i sommer 😉

    7. Marianne: Dersom jeg hadde vært gravid, så hadde jeg ikke avslørt det her i kommentarfeltet. Men den kulen du så var nok bare en jente som hadde spist litt mye til lunsj 😛 Hehe!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg