JEG HAR BLITT SPÅDD!

Ja, dere leste riktig. Jeg har blitt spådd av en hyggelig dame som heter Anne-Linn. Hun holder til på Majorstuen og tar i mot kunder hjemme som en hobby. Jeg kjenner til Anne-Linn fra før siden vi har mye felles bekjente og venner, men det var likevel første gang hun spådde meg i går. Jeg lot henne behandle meg som en helt vanlig kunde til tross for at vi kjenner hverandre litt fra før og betalte henne for den tiden det tok selv om hun visste at jeg kom til å blogge om dette. Skal jeg gjøre dette så skal jeg gjøre det skikkelig og seriøst, tenkte jeg. Jeg vil ikke ha noen spesialbehandling fordi hun “kjenner meg” og heller ikke fordi jeg blogger.. 

Så da satt jeg der da. Rolig, men litt nervøs. Jeg har i utgangspunktet vært skeptisk til hele greia. Ikke negativ, men skeptisk. For det første var jeg redd for hva hun kunne se. Jeg lever jo ikke akkurat et typisk A4-liv. Derfor kan mye endre seg på kort tid livet mitt, og vil jeg virkelig vite det? For det andre så har jeg aldri skjønt hva og hvordan jeg skal bruke det man eventuelt finner ut av til noe positivt. Men det gjorde jeg i går. Anne-Linn jobber nemlig på en helt spesiell måte. Hun fokuserer på å veilede deg, som en livsstilscoah. Om du er typen som tror på klarsynhet eller ikke spiller egentlig ikke så stor rolle. For hun setter uansett i gang en tankeprosess i deg som jeg vil tro at alle har godt av. 

Fokuset vårt i går var i hovedsak på meg og noen endringer jeg er nødt til å gjøre fremover. Vi snakket også endel om Ulrik og de nærmeste menneskene rundt oss to. Jeg har ikke tenkt til å gå inn på noe av det hun sa i detalj om menneskene rundt oss, da det blir for privat. Men jeg kan fortelle at det var enkelte vi skulle holde oss unna. Hun beskrev de uten navn, men med såpass god beskrivelse at jeg forstod hvem det var og hvorfor. Jeg vil legge til at Anne-Linn aldri har møtt disse menneskene. Hun ga meg også noen faresignaler som både Ulrik og jeg skulle være oppmerksomme på fremover. Med faresignaler mener jeg falske mennesker, forførere, utroskap, urettferdighet, helse og alt annet vi må holde øynene åpne for/ta hensyn til fremover. Hun opplyste meg om problemer jeg burde ta tak i og sa ting til meg om Ulrik, som jeg forsåvidt visste men også vet at Ulrik ikke har fortalt til andre enn meg. Da jeg kom hjem og fortalte Ulrik dette fikk han helt sjokk. Hehe! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det Anne-Linn er mest kjent for er kaffekoppen sin. Hun spår deg i kaffegruten og ved bruk av kort. Det er en utrolig spennende og overhodet ikke noe å være redd for. Anne-Linn er en sprudlende dame. Hun fokuserer på det positive i alt og ser løsninger i stedet for problemer. Det er klart at du får vite ting som ikke er spesielt mye å hoppe i taket av dersom du ønsker, men det er opp til deg. Jeg sa at jeg ville vite ALT og må innrømme at jeg satt med frysninger i flere minutter, både på godt og vondt..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♠︎ Anne-Linn kan kontaktes på Spaaportal.com ♠︎

Jeg er ikke veldig alternativ av meg. Men denne timen ga meg likevel mye. Jeg kommer til å følge de rådene jeg fikk av Anne-Linn og håper at de vil føre meg til det målet jeg har satt meg for fremtiden, både i familielivet og i jobb..

27 kommentarer
    1. Hele den første spalten din er så mye svada, hvorfor skal alle andre sponse deg og gi deg spesiell behandling fordi du er blogger?

    2. Anonym: Nå var det ikke kun det at jeg er blogger som jeg fokuserte på, mest at vi kjenner til hverandre fra før. Men siden du spør så kan jeg fortelle deg at jeg får slike henvendelser hver eneste dag. Det er ikke nytt at firmaer bruker bloggere til markedsføring. Derfor prøver jeg å være like klar på å si ifra når noe er sponset/betalt som når noe ikke er det. Spesielt i tilfeller som dette hvor jeg så og si anbefaler en virksomhet videre 🙂

    3. Så spennende. Jeg lurer på hvor mye det koster å gå til henne? Hadde vært veldig gøy og givende å prøve ut, men regner med at det koster litt å dra til henne?

    4. heia, kan du skrive noe om hva slags trening du gjør nå siden du ikke er på treningssenter lenger? Jeg savner bilder av naturen, og generelt om treningen. Hvordan går det med hoppetau treningen, hva slags jogging driver du på med osv 🙂

    5. Hvorfor merker du ikke innlegget med annonse? Det er jo tydelig at dette er et sponset innlegg. Har lagt merke til at du driver med skjult reklame stort sett hele tiden..

    6. Kristine: Dette er ikke en annonse og heller ikke en sponset tjeneste. Det er tydelig at du vet lite om dette, da du ikke en gang vet forskjellen på annonse og spons. Jeg merker de innleggene som merkes skal, så du trenger ikke å passe på meg 🙂

    7. M: Hører det er flere som sier det her. Men vi kommer ikke til å kvitte oss med speilet vårt for det. Jeg tror ikke på alle slike overtroiske ting 😛

    8. Anonym: Jeg har stort sett bare løpt og gått lange turer. I går var jeg faktisk tilbake på Sats igjen, men kun for å trene armer og overkropp 🙂

      Hoppetau treningen gjennomfører jeg hver dag. Jeg tar det frem etter jeg har vært på tur i skogen, eller evt med på treningssenteret og låner en gruppesal.

    9. Dette er ikke ment frekt eller som kritikk, men hva mener du med “lever jo ikke akkurat et typisk A4-liv”? Gift med hus,har hund og prøver å bli gravid. Tilbringer fridagene på båten deres og gjør ellers ganske “normale” ting. Greit nok at forholdet ditt til Ulrik kanskje blitt litt unormalt pga jobben hans, men ellers.. Har alltid lest bloggen din og tenkt at du har et koselig “vanlig” liv. For meg har det alltid vært noe av sjarmen med deg og din blogg! Greit nok at du får ting sponset og har noen intervjuer her og der, men synes bloggen din er fin fordi live ditt ikke er så ekstraordinært. Synes mange andre bloggere har mistet sjarmen fordi det blir for mye glitt og glam med kjendistilværelsen. Deilig å lese om noen man kan relatere seg litt til!

    10. Hedda: Hehe! Når du sier det sånn så er livet mitt ganske normalt ja. Jeg tenkte vel mer på livet som blogger. Den friheten jeg har med å styre hverdagen min akkurat slik jeg ønsker. Det var i hvefrtfall noe jeg personlig drømte om før jeg kunne leve av denne bloggen 🙂

      Ellers er det meningen å skrive om ting du og andre kan relatere seg til ja. Det er jo litt av poenget i mange av mine blogginnlegg 🙂

    11. Anonym: Det siste jeg ønsker i hele verden er å ha denne bloggen som en hobby. Derfor blir det vanskelig å relatere seg til det hun skriver. Men bra for henne at hun trives 🙂

    12. Anonym: Det betyr vel bare at hun gjorde et inntrykk på oss begge 🙂

      En annonse koster ganske mange tusen hos meg og enda mer hos Komikerfrue, så tror nok ikke at en dame som driver firma helt alene i oppstartsfasen hadde tatt seg råd til det eller prioritert det.

    13. Så spennende. De som ikke tror på dette, vel, jeg kan si to ting jeg “ser” i den koppen. Du skal holde deg langt unna ei mørrk, langhåret, snerten “venninne”, hun er ute etter mannen din, som dog elsker deg veldig høyt. Og så blir det baby på deg neste vår/sommer. Litt vanskelig å se, men muligens tvillinger? Du velger selv om du vil poste dette. Mulig det ble for mye info?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg