DETTE HAR JEG GLEDET MEG TIL Å FORTELLE DERE!

Jeg holder på å starte mitt eget AS, “Julianne Nygård AS”. Til nå har jeg drevet et enkeltmannsforetak som jeg har fakturert mine annonsører med. Regnskapsføreren min, Bente har tatt seg av det meste. Jeg kan null og niks om regnskap og har heller ikke et ønske om å sette meg inn i disse tallene mer enn jeg må. Likevel har jeg forstått en ting etter mange gode råd fra familie, og det er at det lønner seg for meg med et aksjeselskap der jeg er i dag..

Bloggen vokser og ting ser lyst ut fremover, derfor er tiden inne for å ta et steg videre. Jeg har som dere vet drevet et AS før sammen med min venninne Anette Marie, men valgte av diverse grunner å trekke meg ut av firmaet og gå min egen vei. I dag starter jeg mitt andre AS. Denne gang alene, men likevel tryggere og klokere. De erfaringene jeg har gjort meg på veien er gull verdt. Jeg ser på de feilene jeg har gjort som en slags utdannelse, hvor jeg har lært enormt masse på veien. Heldigvis er jeg ikke en som angrer på valg jeg har tatt, selvom de kanskje ikke var de beste eller smarteste. Jeg har prøvd, feiliet og nå lykkes.

Denne uken er det bare de siste papirene som skal signeres før alt er på plass. Jeg må innrømme at jeg er litt stolt av hva jeg har fått til på disse 2 årene med denne bloggen. Det kribler i magen når jeg tenker på hva de neste årene vil bringe <3

Nå skal jeg nyte solen videre her i hagen.. Håper du gjør det samme!

Ps. Vinner av Instagram-konkurranse: @martinegrefsli

Kontakt meg på: [email protected]

6 kommentarer

Siste innlegg