JEG TRENGER EN PAUSE

Nå er jeg lei. Skikkelig lei. Jeg vet ikke hvor lenge denne pausen kommer til å vare. Kanskje ikke mer enn noen dager eller kanskje til over sommeren. Vi får se. Men etter å ha trent inne på treningssenter i 10 år, så det er vel ikke rart at jeg trenger en liten pause fra det hele? Jeg startet da jeg var 16 sammen med to venninner i Fredrikstad. Siden det har jeg ikke tatt meg noen pauser annet enn ferier. Det har vært perioder hvor jeg har trent mindre enn andre, men jeg har aldri fryst medlemskapet mitt eller vært borte fra senteret over lengre tid..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Når det er sagt så skal jeg ikke slutte å trene. Jeg kommer heller ikke til å stoppe eller fryse abonnementet mitt. Kjenner jeg meg rett så er det ikke mye som skal til for å hente inn ny motivasjon. Jeg trenger bare litt variasjon i treningen. I det siste har jeg jo trent endel utendørs og merket hvor godt jeg liker det. Derfor skal jeg benytte den årstiden som vi nå er inne i til mer trening ute. Jeg er heldigvis godt i gang med hoppetau challengen, så hjemmetreningen fungerer allerede bra. Jeg må bare finne på enda mer gøy.

I dag skal jeg derfor starte den nye uken og min nye treningsrutine med en løpetur på Sognsvann. Det er nesten flaut at jeg ikke har benyttet meg av området tidligere. Jeg bor ikke langt unna flotte treningsforhold. Det er på tide at jeg utnytter det bedre. Vinneren av Instagram-konkurransen trekkes forresten her på bloggen senere i dag.. Det er derfor ikke for sent å sjekke ut instagramprofilen min (pilotfrue) for å delta <3

Vi snakkes!

7 kommentarer
    1. Treningstips til hjemmetrening: kjøp deg et par strikker med forskjellig motstand og et par kettlebells i forskjellig vekt, så har du et supert utgangspunkt for massevis av øvelser! Lett å ta med seg ut også 🙂

    2. OMG skjønner deg så godt. Har gjort det samme. Og ingenting har skjedd med kroppen min, haha! PS: Ble litt redd for at du skulle slutte å BLOGGE da jeg første begynte å lese. Lol.
      <3

    3. Du er veldig flink som trenger! Jeg hater det, noe som egentlig er veldig dumt. På Sognsvann er det veeeeldig fint også. Jeg havnet der med tbanen ved et uhell, så da gikk jeg like så godt en tur der. Aner ikke hvordan jeg havnet der, men når man ikke er fra Oslo så er det kanskje fort gjort, hahaha

    4. Hei! Masse smarte tips på bloggen til treningsfrue hvis du vil ha tips til forskjellig trening hjemme, ute på gymmen osv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg