HVEM ER DU?

Hei, igjen! Du som leser denne bloggen fast begynner å kjenne meg ganske godt. Du vet hva som engasjerer meg, hva jeg liker å skrive om og hva jeg ikke liker å skrive om. Du vet masse om livet mitt, mine interesser og mye mer. Nå er tiden inne for å finne ut mer om hvem du er. Jeg lurer på hva du vil lese om og hvilke interesser du har..

Jeg får daglig forespørsler fra lesere om jeg kan skrive mer om ditt eller mindre om datt. Det er kjempe fint for meg å få tilbakemeldinger på det jeg skriver og det dere eventuelt savner her inne. Jeg prøver jo å ta hensyn til alle, men det er ikke alltid så lett å vite hvem akkurat du er eller hva akkurat du vil lese dersom du ikke gir noe lyd fra deg. I denne sammenheng lurer jeg nå på om du kan melde deg inn her og svare på noen spørsmål? Det tar ikke mye av din dyrebare tid. Jeg lover! Dessuten har jeg aldri spurt deg om noe lignende før, så jeg håper virkelig at du vil sette av noen få minutter til dette.. Kan du være så snill, for min skyld?

Til gjengjeld gir jeg deg en bedre blogg med mer målrettet innhold. I tillegg kan du vinne flotte premier fra Blush og Beauty House. Du som deltar gir meg og mine kollegaer i Side 2 verdifull kunnskap som vi vil få svært god bruk for i tiden fremover. På forhånd TUSEN TAKK ♥ 

Nå krysser jeg fingrene for at det kommer en hel haug av nye medlemmer blant dere leserne mine. Ps. Det er helt gratis å registrere seg. Og husk.. Jeg gjør dette først og fremst for dere 

8 kommentarer
    1. Jag är över 26, så jag antar att jag inte kan registrera mig? Hursomhelst, jag skulle tycka att det var roligt om du skrev lite om din mans jobb! Om det är ok för honom såklart. Min man jobbar ju för ett amerikanskt flygbolag, men det skulle vara kul att höra hur det funkar i andra delar av världen. Vilket flygbolag flyger han för till exempel?
      Tack och ha en fin dag!

    2. Jeg er eldre enn 26 år, så kan da ikke svare på linken. Jeg jobber som leder i kommunen med en gruppe på 15 ansatte. Jeg synes du er et friskt innslag i nettverden. Skulle så gjerne sett mer av hjemmet ditt, da jeg har interesse for interiør og liker det lille jeg har sett.

    3. Regine: Hei, Regine! Jeg vet at jeg har mange lesere som er eldre enn 26 og det er jeg utrolig glad for 🙂 🙂

      Hyggelig å høre at du også følger meg og liker bloggen!

      Mer av hemmet vårt skal bli 😉

      Ha en fin fridag!

    4. Pilotfru i USA: Hei til en annen pilotfrue! Jeg vet at jeg har mange lesere som er eldre enn 26 og det er jeg VELDG glad for 🙂

      Mannen min jobber for Norwegian. Det hender jeg forteller litt om han. Jeg har også vært med han på jobb flere ganger..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg