EN DAG UTEN STRØM

Hei, dere! I dag har jeg fått kjenne på hvor avhengig jeg er av strøm. Jeg våknet nemlig til et hus uten strøm og da blir dagen plutselig ikke helt slik jeg så den for meg. Spesielt ikke for meg med hjemmekontor. Jeg bestemte meg fort for å kjøre en sporty look med den nye tightsen jeg fikk av Ulrik til bursdagen min og caps. Jeg føler at at har gått litt for mye i caps i det siste, men akkurat i dag så hadde jeg ikke noe valg der jeg stod uten hårføner eller rettetang.. Jaja. Det er jo bare mandag.  

Jeg planlegger en treningsøkt litt senere i dag. Men først skal jeg komme meg på posten og sende avgårde de siste pakkene med klær som jeg hadde til salgs her på bloggen i forrige uke. Etter det har jeg veldig lyst til å ta solarium. Jeg vet det er “fy fy” å ta sol, men nå har jeg ikke gjort det siden før bryllupet så jeg unner meg noen minutter i solen på en grå dag som dette.

Klokken 14 skal jeg kjøre og hente min kjære på flytoget og etter det skal vi hente lille Stella hos “mamma 2”. Håper virkelig at strømmen kommer tilbake snart. Jeg har visstnok fått besked om at den skal være av frem til klokken 16, men slike beskjeder går inn det ene øret og ut det andre.. Godt jeg har ladet opp både macen, telefonen og kameraet. Ellers hadde det vært litt krise..

Ønsker dere en fin start på uken. Vi blogges 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

15 kommentarer
    1. Anonym: Nå er ikke treningstøyet mitt en del av min nye og mer “voksne” stil. Her vil jeg alltid gå for freshe farger og mønster 😉

    2. Skjønner ikke helt dette innlegget… Først skriver du at strømmen er borte, og ikke bra for deg som har hjemmekontor, og under skriver du at heldigvis er Mac og telefon fulladet. Ja ja…

    3. Tenkte mer på capsen enn treningstøyet, Julianne. Det er bare megaharry. Du har jo som du sier selv brukt mye caps i det siste. MMM både classy og sexy. Not

    4. Jaja, på båten er det én ting, men ute blandt folk på en vanlig dag liksom..jaja. Du lurer bare deg selv når du skal være så voksen:) alle andre ser jo hvor usikker du er

    5. Anonym: Det virker som om du kun er her inne for å finne feil ved meg. Kjør på. Jeg skal ikke stoppe deg, men jeg gidder heller ikke å bruke mer tid på deg 🙂

    6. Kaja: Hei, Kaja! Jeg la ut noen bilder av det på Snapchat, men kom aldri så langt at jeg fikk tid til å legge det ut på bloggen.. Han ga meg fresht treningstøy fra Nike, en superdigg parfyme, klær fra Brandy Melville og joggesko fra Nike. I tillegg til en fantatsisk date og frokost på sengen 🙂

      Jeg er heldig!

    7. Anonym: Selv om strømmen går i huset så slår ikke iphonen min seg av nei.. Jeg skjønner ikke helt hva du mener med denne kommentaren jeg?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg