FØRSTEMANN TIL MØLLA

Det er fredag, snart helg og jeg er om mulig enda mer gira på å få orden her hjemme. Jeg begynner å blir rimelig lei av å leve i dette kaoset. Unnskyld rot i bakgrunnen på bildene under fra stuen. Det må bare bli sånn i noen dager til. Jeg regner med at alt er i orden igjen etter helgen..

Under har jeg satt sammen 6 pakker til 6 heldige lesere. Det koster 500,- per pakke og som dere ser er det en meget god pris. Her er det førstemann til mølla, som alt annet jeg har lagt ut. Jeg sender pakkene i posten fortløpende til de første som sender fullt navn, adresse og pakkenavnet til [email protected]. Dere betaler frakt..

“Business girl” (solgt)

“Den lille sorte” (solgt)

“Fin til hverdags” (solgt)

“Strandpakken” (solgt)

“Cocktail dress” (solgt)

“Godt & blandet” (solgt)

“Sommerpakken” (solgt)

“Den freshe” (solgt)

Jeg vet jeg sa at det var siste sjanse sist gang, men i og med at disse “forundringspakkene” har vært så populære, så tenkte jeg det var gøy å samle de siste plaggene jeg skal selge i forskjellge pakker som dere kan se et glimt av før dere melder interesse.. Jeg gleder meg til å høre fra dere! God helg, alle sammen ♡ 

10 kommentarer

Siste innlegg