FOREVER 26

Gårsdagen var helt amazing! Ulrik kan det å skjemme meg bort. Jeg elsker å ha bursdag og bli vartet opp. Det er ingen hemmelighet. Dagen startet som dere så veldig bra med en lang og sen frokost, gaver på sengen og besøk. Senere tok jeg meg en liten tur på shopping før Ulrik tok meg med ut på middag. Vi spiste og koste oss i mange timer på Hanami som ligger på Tjuvholmen. Hanami var jo det stedet Ulrik og jeg møtte hverandre for første gang. Vi har faktisk ikke vært der alene sammen siden det, så det var utrolig koselig. Jeg la til og med telefonen bort under NESTEN hele middagen. Hehe 

Jeg beklager litt sen lyd fra meg i dag. Det ble sent i går og mailboksen min har tatt noen timer å gå gjennom. Det er utrolig gøy at så mange likte at jeg la ut klærne mine til salgs her på bloggen. Hele stuen min er nå full av pakker og klær i hauger med adresselapper. Jeg skal prøve å sende det meste i løpet av kvelden og morgendagen. Mange av pakkene har også kommet frem, ser jeg. Det er sååå hyggelig når dere sender meg bilder av plaggene på dere! Jeg må jo innrømme at det har vært flere ting som har gjort vondt å selge, men har jeg bestemt meg for noe så gjennomfører jeg det. Jeg har nå oppdatert alle de tre innleggene som inneholder klær til salgs fra min garderobe. Det er fortsatt noe igjen.. Her, her og her. Ta deg en titt da vel? 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ellers må jeg bare få si at jeg synes det er skummelt å bli eldre. Jeg skulle ønske jeg kunne fryse alderen min nå og bare forbli 26 for resten av livet. Dessverre er det et uoppnåelig ønske, men jeg gjør likevel ALT i min makt for ikke å se eldre ut. I dag har jeg derfor vært på Green Peel, trent, drukket grønn juice, bestilt meg ny time til botox og jobbet videre med prosjekt “ny garderobe”. Det er mye man kan gjøre for å holde seg ung lenger. Det å kle seg riktig til alderen sin foreksempel har veldig mye å si. I denne sammenheng har jeg et spørsmål til dere..

Er det en øvre aldersgrense for å gå med hullete jeans? Jeg har jo fortsatt noen år igjen i tyveårene og synes jo at Ulrik ser fresh ut i hullete jeans selv om han er ti år eldre enn meg. Det er bare gøy å høre hva dere mener.. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi blogges!

36 kommentarer
    1. Hvis du vil prøve en krem som virkelig fungerer anbefaler jeg å kjøpe en tretinoin-krem. Disse er reseptbelagte i Norge, men jeg pleier alltid å kjøpe de når vi er i Malaga. Der heter den Retirides og de har den på alle apoteker.
      Jeg har gjort ganske grundig research og det er noen ting man må passe på når man bruker denne kremen. Den inneholder det samme virkestoffet som brukes i Obagi-produkter, men den koster 100 kr/tuben, istedet for 1000-vis, som Obagi gjør. Den peeler huden, som på kort sikt fjerner alle kviser og gir huden glød. På lang sikt motvirker den aldring fra solskader, reduserer pigmentering og fine linjer som kommer med årene.
      Veldig viktig å bruke solkrem hver dag. Kremen skal bare brukes om natten og kan fint kombineres med annen hudpleie som ikke inneholder veldig aktive stoffer. Den først tiden opplever du litt rødhet og flassing, men dette går fort over, liksom med Obagi.
      Dette er noe som virkelig har dokumentert effekt (derfor er den reseptbelagt i Norge), og når man er mye ute å reiser er det lett å få tak i. Noen fordeler er det jo med pilotmenn 🙂 Jeg har brukt den i ett år (siden jeg var 26år) og kommer aldri til å slutte!
      Det eneste negative er at man IKKE skal bruke dette om man er gravid!
      Gratulerer med dagen som var !

    2. Jeg personlig synes man ser yngre ut i lyse jeans.. Hadde det vært en mørk jeans med hull i, tror jeg det hadde vært noe annet.

    3. Hmmm hullete bukser på jenter synes jeg ikke gjør noe uansett hvor gammel man er. Derimot så synes jeg ikke det passer til en gammel mann. Kanskje bare jeg som er litt teit som mener det, haha. Når jeg mener gammel mann så tenkte jeg ikke på Ulrik overhode altså, han er ikke gammel mann.

    4. Personlig syns jeg ikke det er noen aldergrense! Det har alt å si hvordan man ser ut, og hvordan den faktiske buksen ser ut på kroppen din. Jeg syns mange på min alder (20) ikke kler hullete bukser, og jeg har sett folk i 40årene som kler de.
      Men jeg tenker også at så lenge man syns de er kule selv, så har det ikke så mye å si hva andre syns 🙂
      (Og du trenger ikke botox for å se ung ut, du ser bra ut fra før. Og botox gjør ofte bare vondt verre når du faktisk blir eldre)

    5. Jeg tenker at det kommer an på personen og hvilken klesstil han eller hun har 🙂 Jeg har kollegaer som er 40+ som går med hullete jeans og puller det off veldig bra, mens andre på samme alder aldri kunne kommet unna med det 🙂

    6. Jeg er 29 og bruker fremdeles litt hullete jeans innimellom 😁 synes det kan være fint til noen lekre pumps på sommeren feks, selv om jeg ikke er 20 lenger 😋

    7. Syns buksa er innafor, men capsen passer vel bedre til en 15 åring :p
      Lurer litt på hvilken stil du skal bytte til da. Trodde du skulle bli mer voksen og classy i stilen, men ser heller ut som du prøver ut moten fra ungdomsskolen :p

    8. Vel, jeg er 28 og har ingen planer om å slutte med hullete jeans! Syns det er fint og trenger bare å finne det perfekte paret. de trendene jeg styrer unna derimot, er magetopper og superkorte shortser (har ingen lyst til å vise fram nederste delen av rumpa mi )

    9. Jeg så det egentlig med det samme jeg postet første kommentaren, men da var den jo allerede postet. 🙂

    10. Hei hei, jeg legger vanligvis ikke igjen kommentarer på blogger, men her kommer en!
      Jeg er 21 år og har aldri gått med hullete bukser, jeg synes det er utrolig kult, jeg bare føler det blir som å gå med en skjorte som mangler en knapp, altså litt ustelt.. du får tenke på hvordan du føler deg i buksene, og om du føler det passer til din nye stil, du trenger feks ikke gå til innkjøp av flere hullbukser men slite ut de du har??!
      om man skal gå med hullete bukser synes jeg et hul ved hvert kne er nok, ikke så mange hull at det ser ut som en tre åring har gått crazy med saksen!
      og til slutt, (ikke slemt ment) men kan ulrik væææær så snill å kjøpe seg noen nye solbriller og seriøst brenne de blodharry solbrillene som han alltid bruker??? de er så grusomme!
      Takk for meg. Lykke til videre med bloggingen og ha en strålende uke videre:)

    11. Jeg er enig i at man skal kle seg etter alderen, selv om jeg tror det blir vanskelig. Har en følelse av at veeeldig mange kvinnfolk blir stuck i tenårene, haha! Håper ikke jeg blir sånn. Synes det blir litt voldsomt når 40 år gamle/unge damer går i magetopp osv. Menmen, alle skal jo få kle seg som de vil, og jeg er ikke akkurat noen moteekspert heller og kommer garantert til å gå på jævlig mange smell.

    12. Jeg er gammel nok til å være moren din, og slitne jeans er fremdeles med meg 🙂 Bukser med store og mange hull har jeg aldri hatt sansen for selv, men synes ikke det blir feil om andre godt voksne bruker det.

    13. Jeg syntes absolutt du kan gå i hullete jeans! Jeg liker personlig trange skinny jeans med litt hull i (ikke for mye, men tilsvarende den du har på deg) kombinert med en hvit skjorte og hvite pumps. Eller du kan kjøre den litt chille varianten kombinert med sneakers, en deilig genser og håret i en tott! Alt etter humøret! 🙂

    14. Hei 🙂
      Jeg synes absolutt at man kan bruke hullete jeans, uansett alder. På en måte kommer det jo ikke ann på hvor gammel man er, men hvor gammel man SER ut.
      Om en dame på 30 år, ser ut som hun er 20, så er det jo ingen som vil tenke at hun kler seg for å holde seg ung. Men om man ser tydelig at det kan bli et desperat forsøk på å se yngre ut, vil man egentlig bare se eldre ut alt i alt. Hihi
      Så lenge man kler plagget, ser fin ut, og ikke minst føler seg bra, så kan man gå i hva som helst synes jeg! Og det er jo bare et pluss å være nærmere 30 men se ut som man er 20! 🙂

    15. Jeg syns hullete jeans og caps blir veldig sånn russejente-vgs-stil… jeg er 21 år, kjenner ikke så mange på min alder som bruker det…
      MEN, hvis man først skal bruke det syns jeg det ser bedre ut med mørke jeans, og jeans som kanskje bare har hull på knærne istedenfor at de er “slitte” over alt liksom

    16. Personlig synes jeg at hullete jeans ser fatteslig og stygt ut, men det er meg. Hva er det med folk som kjøper “søppeldynge”klær til flere hundre/tusen kroner? Jeg synes faktisk det er et hån mot de som ikke engang har råd til klær.

    17. Jeg har ikke peiling altså, men kommer ikke ting til å se rart ut når man blir gammel og har brukt botox hele livet. Altså, se får deg en åttiåring helt uten rynker, men med stramt ansikt og null mimikk eller uttrykk. Jeg synes personlig du (og alle andre) er finest uten botox (det ser så unaturlig ut), men om du liker det selv – kjør på!

    18. Det er litt morsomt å lese i kommentarfeltet..hva er lov i forhold til alder og hva er ikke. Det har man ofte bestemte meninger om. Jeg er 50..aldri følt meg bedre,uten botox foreløpig.Jeg føler meg fri til å ha min egen stil og gå i det som kler min kropp.Jeg elsker å se mennesker som våger å føre sine egen stil uansett motebilde. Free spirit!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg