SISTE SJANSE!

Hei, igjen! Nå kommer jeg rett fra klesprøving hos søteste Kathrine Nørgård. Dere som følger meg på Snapchat kan få et lite glimt av min nye basisgarderobe. Jeg skal vise dere alt også her på bloggen og fortelle mer om selve prosessen i det å bygge opp en garderobe, for det er nemlig en kunst. Jeg har valgt å søke hjelp for ikke å gjøre bomkjøp når det gjelder mer kostbare plagg som forhåpentligvis skal leve lenge i garderoben. I tillegg ønsket jeg å få råd til hva som faktisk passer meg og min figur best. Hele denne prosessen er super spennende og ikke minst lærerik. 

Et klesplagg trenger nødvendigvis ikke å være rett eller galt, men det må føles rett og ofte tilpasses til hver enkelt person. Vi er forskjellge og det er grunnen til at det å gå rundt i butikker kan føles ut som et mareritt i blant, da man aldri blir klok på disse størrelsene. Selv om jeg liker å tro at jeg kler det meste (fordi farmor sier det), så er det faktisk slik at noen snitt kler meg bra og andre snitt kler meg mindre bra. Noen stiler passer meg, mens andre ikke. Nå er det på tide at jeg innser det.. Hehe!

Under har jeg samlet de siste antrekkene som jeg skal selge fra min garderobe. Grip muligheten, dere. For dette er siste sjanse til å sikre seg fine plagg til en billig penge. “Forundringspakker” kommer jeg til å fortsette med, da det har vist seg å være en suksess. Si ifra dersom du ønsker en “forundringspakke” til under 500-lappen 

Sko: 100,- (solgt)

Genser: 100,- (solgt)


Body: 100,- (solgt)

Shorts: 100,- (solgt)

Sko: 150,- (solgt) / Kimono: 100,- (solgt)

Bluse (grønn): 100,- (solgt)

Kjole: 150,- (solgt)

Sandaler: 100,- (solgt)

Skjørt: 100,- 


Skjørt: 150,- (solgt)

Kjole: 250,- (solgt)

Kjole: 150,- (solgt) / Bluse: 150,- (solgt)

Skjørt: 100,- (solgt) / Kjole: 200,- (solgt) / Bluse med blonder: 150,- (solgt) / Genser: 100,- (solgt)

Skinn topp (Lene Orvik): 150,- (solgt)


 

11 kommentarer
    1. Hvilken størrelse er sandalene i? Mulig du har skrevet dette før, men jeg fant det ikke i farten 🙂
      <3

    2. Hei! Hvilken strl er det i det hvite/beige skjørtet? 🙂 det bildet hvor du har på deg hvit overdel? Vil veldig gjerne kjøpe den hvite blusen med gule kanter!

    3. Hvordan kjøper man? Og hva er størrelsene? Jeg er interessert i sort body, hvitt skjørt, creme og gul blondebluse og det grå skjørtet til (var det til salgs?).
      :))

    4. Den hvite blondeblusen med gul kant var helt rå. Om du allerede har solgt den: si gjerne hvor den er fra? xx

    5. Så fine klær du selger. Altfor billig, rene gi bort prisen. Ingen kan beskylde deg for å være grisk. Har aldri sett andre bloggere selge SÅ billig!?! Skulle gjerne kjøpt alt jeg, men dessverre ikke størrelser som passer meg. Utrolig snilt av deg og både bruke tid på å legge ut her i flere blogginnlegg OG til de prisene.

    6. Mottok klærne jeg kjøpte av deg idag forresten! Tusen takk 😘 Og takk for kulepennen som lå i pakken også 😉 hihi, søta, du stresset sikkert litt når du skulle sende avgårde alt 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg