BLOPPISEN PÅ Vérité

Takk for i går, jenter og gutter! Denne dagen ga virkelig mersmak. Jeg fikk solgt endel klær, men har forsatt massevis av topper, skjørt, jakker, kjoler, sko og vesker igjen. Men sånn er det vel alltid. Jeg lurer på om jeg skal legge ut noen av godbitene her på bloggen eller finne på noe annet lurt. Det er i hvert fall flere ting igjen som jeg ikke bare kan gi bort.. Den lyseblå pradavesken min foreksempel. Jeg fikk et par bud på den i går, men de var litt for lave dessverre. Send meg en mail på [email protected] dersom du er interessert i den.

Ellers vil jeg takke @gilmakeup, @carinadahl og @meisterlinni for en herlig dag! Vi hadde det fantastisk morsomt sammen. For en herlig gjeng! Jeg fikk meg flere gode lattere sammen med disse søte jentene 

Jeg vi også få takke den kuleste fotografen @marianjade, som knipset rundt i lokalet mens vi holdt på, jentene fra @danskebankno, som hjalp alle de snille kundene våre med betalingsløsningen fra MobilePay og Vérité på Aker Brygge for lån av lokalet 🙂

















 

Fotgraf: Marian Jade

19 kommentarer

Siste innlegg