HOPPETAU CHALLENGE

Inneholder annonselenker

Hei og HOPP! Jeg har akkurat startet på en “30 days challenge” som går ut på å hoppe minimum 20 minutter hoppetau hver eneste dag i 30 dager. Det høres kanskje mye ut, men du kan dele opp økten i to og hoppe 10 minutter om morgenen og 10 minutter om ettermiddagen eller kvelden. Vi har alle 10 minutter til overs i løpet av en dag, og 10 minutter til kan vi også klare å sette av nå før sommeren og bikinisesongen. Jeg liker ikke å bruke ordene “bikinikropp” eller “bikiniform”, men det er jo et faktum at sommeren er like rundt hjørnet.. 

Det som er så kjekt med denne treningen er at den kan gjøres hvor som helst og når som helst. Hoppetauet tar liten plass i skapet og kan til og med tas det med i kofferten på ferie. Dessuten er det jo en utrolig effektiv måte å forbrenne kalorier. Med favorittmusikken på full guffe blir dette til og med gøy! Jeg elsker trening som går fort, er hardt og gir raske resulater. Vil du være med å hoppe deg i bedre form frem mot sommeren? 

I dag ble det 20 minutter hopping før frokost. Jeg ser for meg en liten 10-minutters til senere i dag ute i solen etterfulgt av litt mageøvelser. For husk: 20 minutter hopping om dagen er et minimum. Det er jo bare bra om du får til litt ekstra noen dager, spesielt før helgen dersom du har planer om å kose deg litt ekstra. Det har nemlig jeg. Hehe! Om du ikke har et hoppetau liggende anbefaler jeg å investere i et hoppetau som dette 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Drikkeflaske: Victorias Secret/ Sports-bh: Only Play

6 kommentarer
    1. Artig utfordring! 🙂 Hopper du ute eller inne?
      Jeg må nok finne meg et bra sted ute jeg kan hoppe, hopper jeg inne blir nok naboen under ganske misfornøyd!
      Ha en fin helg, og lykke til med bloppis! Er dessverre altfor langt unna til å komme 🙂

    2. Elin: Jeg hopper ute i hagen. Vi har ingen naboer under oss, men i forhold til plass er et best å hoppe ute for min del. Dessuten er det jo digg med frisk luft nå som det faktisk går ann å være ute uten å fryse 🙂

      Tusen takk for det! Synd du ikke får kommet. Riktig god helg til deg også <3

    3. Jeg har aldri vært noe særlig glad i trening, men jeg begynte å trene tre-fire ganger i uken etter jul. Det varte i åtte uker, før jeg fikk kyssesyken og treningsforbud. Nå går jeg og sikler på alle som får dra ut å trene, haha! Rart hvordan vaner forandrer seg når man gjør noe jevnlig. 🙂

    4. Nå har jeg kjøpt meg hoppetau! 🙂 Tok første økt nå i dag, det var tyngre enn forventet! Men svettet som bare det, og det kjennes bra 🙂 Håper bare resten av snøen smelter snart, så kan jeg hoppe på gresset i parken i stedet for på parkeringsplassen.
      Takk for treningstipset! Fortsatt fin søndag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg