NÅ FIKK ULRIK DET SOM HAN VILLE

Sponset behandling

Over til noe hyggeligere.. Jeg har fått meg ny negledesigner! Hun heter Mette og holder til på MediCare på Frogner og på Røa Hud og Kroppspleie. Jeg besøkte salongen som ligger på Frogner i dag. Det var et hyggelig lokale i Thomas Heftyes gate. Neste gang planlegger jeg å ta meg en tur til Røa. Det er viktig for meg å ha full oversikt når jeg skal anbefale salonger videre til dere. Men Mette som person kan jeg gå god for fra dag 1. Hun var utrolig hyggelig, lett å snakke med og ikke minst dyktig.  

Mette har vært negledesigner i 15 år. I dag jobber hun med akryl og GeleColor fra O.P.I. I tillegg til vanlig manikyr. Jeg gikk som dere ser for en fransk variant som jeg er veldig fornøyd med. Helt siden jeg begynte med akrylnegler har Ulrik “ønsket” seg slike negler på meg. Nå er ikke Ulrik spesielt opptatt av neglene mine eller negler generelt, men de gangene jeg har spurt han om råd i forhold til fargevalg så har han alltid svart: “Kan du ikke ha sånne med hvit tupp”, og jeg har kommet hjem med den ene crazy fargen etter den andre. Hehe! Jeg elsker jo å ha freshe farger på neglene, men når det er sagt så er jeg også enig med både Mette og Ulrik om at disse neglene ser veldig rene og classy ut. I og med at de aller fleste kundene til Mette ønsker seg slike negler som dette, så tenkte jeg at valget var en fin introduksjon av henne 

Jeg skal forresten dele ut litt rabatter til dere som har lyst på nye negler før sommeren på bloppisen nå til søndag. Jeg gleder meg skikkelig til å treffe dere!


 

Mette kan kontaktes på: 907 20 022 (for timebestilling). 

6 kommentarer
    1. Mie: Hei, Mie! Her har du alle prisene 🙂

      For disse (Akryl fransk) koster det 1000,-

      Etterfyll av akryl fransk: 800,-

      Vanlig akryl: 900,-

      Etterfyll: 700,-

      Manikyr: 400,-

      Spamanikyr: 600,-

      + lakk: 130,-

      Gelecolor: 550,-

      Gelecolor fransk: 650,-

      Fjerning av akryl (inkl manikyr): 400,-

    2. Hei Julianne! 🙂
      Jeg er en fast leser, som liker bloggen din veldig godt!
      Som også har et spørsmål om dette med negler, jeg har selv nettopp testet gel negler, men jeg lurer på hva er forskjellen på gel og akryl (Har aldri testet akryl) Har du noen menig om hvilke som er best??

    3. Katrine: Hei, Katrine! Så hyggelig at du følger bloggen 😀

      For min del sitter akrylen mye bedre på neglene. Jeg synes også de ser fyldigere ut med akryl fremfor gele.. Men det er jo bare min mening 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg