JEG SØKER NY NEGLEDESIGNER

Min kjære Madeleine på Frogner har fått seg ny jobb som kursholder i negledesign og er dermed ganske opptatt i tiden fremover. Jeg har vært så fornøyd med de neglene hun har lagt på meg at jeg byttet til og med salong kun for å følge henne videre forrige gang hun “flyttet”, så det er litt trist at vi må avslutte samarbeidet vårt nå. Men jeg ønsker henne masse lykke til videre i ny jobb og er kjempe takknemlig for alt hun har gjort for meg. Det var Madeleine som sørget for at jeg hadde de fineste neglene den viktigste dagen i mitt liv. De kommer jeg aldri til å glemme 

Det å ha velstelte negler er viktig for meg. Jeg må innrømme at jeg er blitt totalt avhengig av å fikse neglene mine hver tredje uke. Nå som jeg står uten negledesigner litt på overtid med en knekt negl er tiden inne for å spørre dere om hjelp. Jeg søker deg som er nøye, flink med fasong, legger akryl og har lyst til å samarbeide med meg. Er du negledesigner eller kjenner du noen som jobber med negler og er dyktige i jobben sin? Det finnes dessverre mange useriøse og slurvete negledesignere der ute. Jeg har selv opplevd dette, så derfor spør jeg dere når jeg kan om anbefalinger..  

Send mail til: [email protected] 

med kort info om deg selv/den personen eller salongen som du anbefaler 

Jeg gleder meg til å høre fra deg! 

Ps. Det er lov å anbefale salonger her i kommentarfeltet også.

33 kommentarer
    1. Kikki: Nei, der er ikke utelukket, men jeg har ingen gode erfaringer med det. Om det har med neglene mine å gjøre eller personen som la det på meg å gjøre vet jeg ikke 🙂

    2. Du har tenkt til å betale for de selv eller? Eller er dette et desperat forsøk på og få negler sponset:-p

    3. Kaja: Jeg får alt jeg vil sponset, Kaja. Det er som regel ikke et problem for en blogger med høye lesertall. Men jeg tar ikke imot hva som helst. Jeg ønsker bare å jobbe med flinke og seriøse mennesker.

    4. du leker skikkelig bortskjemt. Men desverre så tror jeg nokk at det er alt for mange som vet hva sannheten er. Gifter seg med en pilot som er så eldre enn deg og er så rik. Herre min hatt. Jeg syntes veldig synd på deg. Lykke til videre med livet ditt.

    5. Jeg vet om flere bra, men å sponse deg og denne bloggen vet jeg virkelig ikke om er positivt for deres rykte og firma. Måten du skriver på er helt uforkastelig om jeg kan si det rett ut! Hvorfor i alle dager skal du bli sponset og hva bra gir du tilbake? Du er ikke akkurat noe topp blogger, men en helt vanlig person som skriver svada om livet sitt.

    6. Jeg tror ikke alle forstår at blogging faktisk er jobben din, og at et samarbeid med deg som har så mange lesere, er noe mange aktører ønsker! Det er ikke snakk om å være bortskjemt, dette er jo jobben din!
      At noen kommenterer ditt forhold til Ulrik negativt, synes jeg er smålig! Det var over 20 års aldersforskjell mellom mine besteforeldre, og de hadde et kjempefint liv sammen!
      Jeg har fulgt bloggen din i hele vår, og jeg synes den er artig å lese! Våre liv er nok veldig forskjellige, og jeg kunne aldri selv vært blogger. Jeg er også interessert i både mote, trening og reising, men arbeidsdagen tilbringes stort sett på et kontor i statens tjeneste, så det er herlig å kunne lese litt om andres hverdag for inspirasjon!
      Hilsen fra leser i nord 🙂

    7. Therese på Oslonegler – totsiee på instagram. utrolig flink!! vet ikke om hun er med på spons. men hun er utrolig dyktig.

    8. kari: Tusen takk for det! Jeg var utrolig fornøyd. Det var kjempetrist da jeg måtte ta av “pynten” fordi vi skulle på bryllupsreise.. Men jeg har heldigvis mange bilder av de 🙂

    9. Elin: Hei, Elin. Takk for forståelsen 🙂

      Så hyggelig at du følger bloggen min. Håper du vil fortsette med det i lang tid!

      Sender en stor klem fra øst til nord <3

    10. Hanssen: Jeg leker bortskjemt? Hva betyr det egentlig? Hehe!

      Nå har det seg slik at Ulrik og jeg drar skuta sammen. Vi eier huset vårt 50 prosent hver og bidrar til alle kostnader i hverdagen sammen. Det at han er 10 år eldre enn meg betyr ikke at han betaler regningene mine. Det betyr bare at han har levd lenger enn meg og har noe mer livserfaring 🙂

    11. Syntes fortsatt det er spesielt at du ikke kan betale for dine egne negler, du som er toppblogger og alt.. Sponsing her og der, måtte du virkelig få neglene sponsa hver 3 uke?!! Har du ikke råd? Noe du har.. Så nå ber du om negle salongen som kan sponse deg, hva med finne dyktige mennesker som du samtidig kan betale?! Uff

    12. Anonym: Hehe! Ok. Da skal du få slippe å anbefale meg noen 😉

      I mine øyne er en toppblogger er en blogger som ligger høyt på topplisten med stabile tall og som lever av bloggen sin, noe jeg gjør. Hva er en toppblogger for deg da? Spent på svaret ditt..

    13. Haha.. Kjære vene så misunnelige mange der ute er.. Det kan jo ikke være annet eller? Må være trist å være så smålige og bitre.. Dere sitter sikkert i styret for Ottar alle sammen. Gå ut, få dere noen striper i håret, litt selvtillit og kanskje et ligg.. Så slipper dere å bli frustrerte av neglene og ekteskapet til Pilotfrue ☺️

    14. Anita: Du mener sikkert om han er kaptein eller styrmann? Pilot er man uansett. Ulrik er bare styrmann. En styrmann sitter alltid på høyre side i cockpit.

    15. Anbefaler på det sterkeste, Aquanovo Beauty Center & School på Frogner, hos Cecilie Sunby eller svenske Carolina! De er utrolig flinke.
      De har en Facebook-side og, men bilder og info 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg