DETTE STÅR PÅ ØNSKELISTEN AKKURAT NÅ

Inneholder annonselenker

Hei, folkens! April er en bursdagsmåned i familien vår. Med andre ord en dyr måned. Hehe! Storesøster, tantebarn, svigerfar, farmor og jeg fyller i april. Om bare to uker er det min tur. I den sammenheng har Ulrik bedt om en ønskeliste fra meg. Derfor tenkte jeg at jeg like greit kunne dele den med dere. Ulrik er en mester på å overraske meg, men likevel foretrekker han å få slike lister før både jul og bursdag. Så her er listen som vokser hver dag med linker for å gjøre det enda lettere både for Ulrik og dere andre som er interesserte..


 

♡ Treningstøy: Jeg har ikke kjøpt meg nytt treningstøy på evigheter og nå som våren er her med alle de freshe fargene i butikkene, så klør det i fingrene etter å oppgradere treningsgarderoben. Jeg ønsker meg en rosa tights som dette, denne fargerike tightsen og gjerne en eller flere fargerike sports bh-er. Digger denne fra Desigual sport blant annet. Ellers så trenger jeg også nye treningstopper og tynne treningsjakker som jeg kan ha på meg når jeg er ute og trener. Helst i fargene rosa, orange, gul og andre freshe farger. Jeg vet ikke med dere, men jeg får stor treningsmotivasjon av farger.

Treningsutstyr: Jeg er lei av treningssenter og det er et dårlig utgangspunkt nå som jeg skal komme inn i de gode treningsrutinene mine igjen. Derfor ønsker jeg meg Hoppetau, Ab roller & Gym ball som jeg kan bruke i hagen fremover de dagene jeg ikke gidder eller rekker å dra meg ned på Sats. Yogamatte (eller hva det heter) har jeg, men det holder liksom ikke.

♡ Parfyme: Her er jeg HELT blank. Det eneste jeg kan si er at jeg begynner å bli rimelig trøtt på duftene fra Victorias Secret. Jeg ønsker meg en god parfyme som Ulrik liker på meg. Har dere noen forslag? Jeg har hørt mye godt om denne fra Jimmy Choo, men vet jo ikke hvordan den lukter på meg. Jeg liker at duften lukter rent og søtt. 

 

♡ Selfielys: Dette har jeg fortalt dere før, men jeg sier det igjen fordi Ulrik tydeligvis IKKE fikk det med seg, noe som var litt av poenget da jeg nevnte det sist gang. Jeg ønsker meg dette selfielyset fra Dash. 


Undertøy: Det er alltid behov for å fornye undertøyskuffen. Jeg er veldig glad i settene fra Hany Panky. Men jeg er også veldig glad i Heidi Klum sine undertøysett og falt helt pladask da jeg så denne BH-en fra Heidi Klum. Hvor fin er ikke den? Jeg dør! Dessuten sitter de såå fint på! Jeg har bare et sett fra Heidi Klum fra før, så jeg kunne virkelig tenke meg noen fler. 

♡ Sko: Jeg trenger noen nye svarte pumps som ikke er altfor høye. Mine favoritter fra Nelly er så utslitte av fest og fyll at det nesten er flaut. De skal kastes, ikke selges på Bloppis. Hehe! Men først må jeg faktisk få meg noen nye og disse fra By Marlene Birger kunne absolutt vært en god erstatning. Jeg liker den åpne detaljen på sidene. De har den samme modellen i en veldig fin peach farge også, som passer ekstra godt nå om våren og til sommeren. Jeg hadde faktisk noen lignende i hvite i fjor sommer som storesøsteren min brukte en gang ute på byen og de var jeg veldig glad i. Jeg trenger vel ikke å si mer..

♡ Solbriller: Jeg har lyst på nye Ray-Ban briller. Hvilken farge er jeg usikker på, men er det noe Ulrik kan så er det solbriller og han vet også hvilke jeg kler, så jeg er ikke bekymret for å sende han på solbrille shopping. Dere finner et godt utvalg her


 

♡ Jakke: Denne pelsjakken fra Samsøe Samsøe eller denne tynne kåpen fra Ganni står høyt på ønskelisten. Jeg bir aldri lei av lys rosa og den blåfargen som Ganni har en del av denne sesongen er jeg bare helt forelsket i.

♡ Veske: For meg er det ikke veldig mange merker som gjelder når det kommer til vesker.  Louis Vuitton, Chanel og Celine er de merkene jeg liker best for tiden. Jeg har vært veldig glad i vesker fra Prada og YSL også, men er det noe jeg aldri blir lei av så er det Louis Vuitton og Chanel. En veske fra Celine har jeg faktisk aldri eid, så det står også ganske høyt på ønskelisten, eller skal vi si “drømmelisten”? Det blir nok ikke med det første, men det er lov å drømme. Jeg trenger uansett en ny hverdagsveske og ønsker meg (føler jeg trenger) en ny clutch. Så vi får se hva det blir til.. 


 

♡ Klær: Jeg ønsker meg ALLTID klær og nå som jeg skal selge hele garderoben min så trenger jeg mye nytt (selvforskyldt). Men det er ikke alt som er like gøy å ønske seg av andre, spesielt ikke plagg man gjerne bør prøve først som olabukser og lignende, og det er heller ikke alt det er gøy å kjøpe seg/bruke penger på selv. Men skjørt, kjoler og jumpsuits er alltid gøy å kjøpe seg. Jeg ønsker meg dette skjørtet fra Designers Remix, denne shortsen fra Samsøe Samsøe, denne kjolen fra Ganni, denne blusen fra Won Hundred og denne jumpsuiten fra Espirit.

Som sagt vokser ønskelisten min hver eneste dag. Det samme gjelder “drømmelisten”. Men bare så dere vet det så finner jeg mye glede i det å ønske meg ting. Nesten like stor glede som i å faktisk kjøpe meg det. Ja, jeg er kanskje litt rar. Det hender jeg sitter timesvis å klikker meg rundt på nettet uten å i det hele tatt kjøpe meg noe. Jeg liker å tro at jeg har blitt litt mer fornuftig med kjøpene mine de siste årene og fremover er jeg innstilt på å investere i klær og tilbehør som lever lenger enn en sesong..

30 kommentarer
    1. Så morro å se ønskelista di!
      Jeg ville bare si at jeg syns det var gøy å følge med på bryllupsplanleggingen din, og deT virker som dere klarte å få til et drømmebryllup! Med tiden blir det giftemål her også, men med et mye mindre budsjett enn deres. Jeg har full respekt for at du ikke ønsker å dele kostnadene, men lurer på hva det sånn ca kostet med filmingen dere hadde? Det ble en nydelig film ut av det! Er dette noe du syns man burde legge penger i? Når man ikke har så mye penger så må vi bare prioriter hva som er viktig, og er der noe annet du syns man skal legge penger i?

    2. Parfymetips: L’imperatrice fra D&G. Elsker den, og den kommer til å være min hverdagsduft i laaaaang tid fremover 🙂 <3

    3. Anonym: Hehe! Du mener jeg skal kjøpe alt jeg ønsker meg rett før min egen bursdag? Er ikke det litt teit da?

      Jeg kjøper stort sett det jeg har lyst på for mine egne penger, så ikke tenk på det 🙂

    4. Jeg personlig liker ikke jimmy choo sin, kan være det var en annen type da, men helt lik flaske. Selv er jeg en sucker for Jucy coutore “viva la jucy” og samme sort som heter noir. Ellers skal jeg i nermeste fremtid få meg en av YSL black opium! Kjenner du til noen av de?

    5. Michelle: Vi er forskjellige og parfymer lukter jo også forskjellig fra person til person.. Jeg har som sagt heller ikke prøvd denne på meg, kun luktet den på en venninne.

      Nei, jeg kjenner ikke til de. Men skal lukte på de neste gang jeg får muligheten 😉

    6. Jimmy Choo sin kommer i to forskjellige varianter. Jeg var så uheldig å kjøpe feil type en gang når jeg bestilte på nett fordi jeg ikke var klar over det, så ville passet litt på det. Den som er god vil jeg absolutt anbefale, men den andre synes jeg ikke er god i det hele tatt!

    7. tokyoblogg: Jeg må nok ta meg en tur på et parfymeri og lukte litt, så jeg ikke gjør den samme feilen som deg..

      Ønsker deg en god helg 🙂

    8. Anja: Så bra at du likte innlegget!

      Hyggelig at du fulgte både bryllupsplanleggingen og bryllupet og ekstra hyggelig er det jo at du snart skal gifte deg selv. I forhold til filming så anbefaler jeg deg å sende en forespørsel til: [email protected]

      Det er så mange ting som spiller en rolle for prisen. Send en mail hvor du forteller kort om bryllupet ditt. Her er tidspunkt, sted og hvor mange timer/dager ønsker du filming viktig å få med. Henvis til vår bryllupsfilm dersom du likte måten den ble filmet på 🙂

      Jeg synes absolutt at det er verdt å legge litt penger i videografer til den store dagen. Vi angrer ikke et sekund. Det er jo det flotteste minne vi har fra bryllupet vårt <3

      Masse lykke til med planleggingen videre og bare spør om det er noe jeg kan hjelpe med i forhold til kontakter og lignende 🙂

    9. Anja: Det er klart at jeg tar meg tid til det. Jeg setter jo enormt stor pris på at du klikker deg inn her hver dag og ikke minst at du legger igjen kommentarer. Vær så snill å fortsett med det 😀

      Riktig god helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg