HURRA FOR VERDENS BESTE STORESØSTER


I dag fyller verdens beste storesøster 31 år! Benedicte heter hun og som dere skjønner så er jeg ufattelig glad i denne jenta. Vi er totalt forskjellige på det meste, men likevel har vi alltid fungert fantastisk bra sammen. Det er ingen som forstår meg bedre enn Benedicte og jeg tror hun føler det samme tilbake. Det kommer nok av at vi er mer enn “bare” søsken. De fem årene som skiller oss er helt ubetydelige i dag. Nå som vi begge er blitt voksne er vi også bestevenninner. Vi har det litt for gøy sammen og støtter hverandre alltid når det trengs. Det er jo oppskriften på et godt venninneforhold 

Jeg har alltid sett opp til storesøsteren min og det gjør jeg fortsatt. I dag er hun mitt største forbilde som mamma for en nydelig gutt. Om jeg bare blir halvparten så god og sterk mor som henne så er det mer enn godt nok. Den omsorgen du gir til de rundt deg er helt unik!

Gratulerer så mye med dagen, Benedicte. Jeg er stolt over å være din lillesøster 

13 kommentarer

Siste innlegg