DET ER VIKTIG Å BY PÅ SEG SELV

Hei, igjen. Jeg fikk noen klager på at flere av dere som er mine faste lesere ikke har Instagram og dermed blir litt skuffet de gangene jeg henviser til noe der. Det forstår jeg og siden jeg setter så utrolig stor pris på at dere klikker dere inn her flere ganger om dagen og følger med på det jeg driver med hver eneste dag, så tar jeg hensyn når jeg får slike tilbakemeldinger. Derfor legger jeg ut videoen jeg snakket om her på bloggen også..

Som blogger er det jo ekstremt viktig å by på seg selv. Heldigvis for meg kommer det helt naturlig. Jeg synes bare det er gøy å vise meg fra flere sider for dere. Det er jo slik dere skal danne dere et inntrykk av meg, ikke basert på kun en mening eller et blogginnlegg, men helheten. Her får dere se en side av meg hvor jeg IKKE er trygg på det jeg driver med. Haha! Håper dere synes videoen er like morsom som meg!  

 

 

“WHEN YOU`RE SKIING

IF YOU`RE NOT FALLING

YOU`RE NOT TRYING”

 

– Donald Rumsfeld

5 kommentarer
    1. Man trenger ikke ha instagram for å se det du legger ut så lenge du ikke har privat profil 🙂 jeg skaffet instagram for litt siden, men jeg kunne likevel følge med på de som ikke hadde lukket profil. Bare et lite tips til de som ikke har instagram.

    2. Legg ved link til bilde så kan alle andre se instragram bildene dine også som ikke har bruker der 🙂

    3. Kult 🙂 husk å ha mer fart neste gang, da slipper du å lande midt oppe på kulen. Der blir det mer trykk enn hvis du kommer deg over kulen :). Modig gjort.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg