BLOPPIS

God søndag! Som dere vet så skal jeg selge det meste av klærne mine, flere vesker, sko og smykker nå i slutten måneden. Søndag 24. april er datoen og de tre andre søte jentene som skal selge godbiter fra sine garderober sammen med meg er Gilan, Carina og Linni. Gilan er en bloggkollega av meg i Side 2. Jeg elsker å jobbe sammen med henne! Hun er en av de dyktigste makeupartistene jeg kjenner og har en fantastisk personlighet. Vi har samarbeidet med noen småprosjekter tidligere og lenge snakket om å stelle i stand en bloppis. Derfor kunne det ikke passet bedre da Carina tok kontakt med meg for noen uker siden..

Jeg bruker forresten størrelse 36/38 i klær. I sko bruker jeg størrelse 38. Håper jeg ser noen av dere på Verite Aker Brygge om to uker! Det hadde vært stas   

Vi blogges mer senere i dag!

12 kommentarer
    1. Åja. Trodde de gikk til et bra formål. Ryddet selv min garderobe i går og kjørte det til Fretex. Håper det kommer til nytte for dem
      🙂

    2. Anonym: Før ga jeg alt til Fretex. Nå gir jeg ofte en stor haug til farmor som fordeler det ut til de som trenger det i familien/bekjente. Ofte sendes mye av klærne til fattige familier i Romania. Det gjorde jeg denne gangen også. Sist jeg var i Halden på besøk hos farmor hadde jeg bilen full av klær fra Ulrik og meg. Altså, jeg får ikke dårlig samvittighet over at jeg skal bruke pengene på meg selv. Det sier seg jo selv at jeg ikke kan selge ut hele garderoben min uten å kjøpe meg noe nytt.. Dyrt for meg blir det uansett, for det meste av klærne jeg selger skal selges billig 🙂

    3. Hei! Så på snapchat nå at du filmet en rødaktig lang kjole som du skal selge til søndag. Hvilken str er det? Jeg skal i bryllup snart og den så jo veldig fiin ut:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg