CHILDREN OF WINTER NEVER GROW OLD

Hei og hopp! I dag har jeg vært i bakken fra den åpnet til den stengte omtrent og kost meg sammen med Ulrik, Halvor, Kim og Sabina. Som dere ser så hadde vi greit flaks med været her oppe denne helgen. Det har vært strålende sol helt fra morgenen og solen skinner fortsatt på terrassen. Vi har rett og slett fått som fortjent. Det liker jeg i hvert fall å tro..

Det var utrolig gøy å stå i dag hvor det ikke var så mange andre i bakken, som det er i ferier da vi bruker å være her. I dag følte vi nesten at vi var alene i bakken og da tør jeg plutselig mye mer. Jeg testet til og med noen små hopp for første gang i mitt liv. I utganspunktet har jeg vært veldig pysete med ski på beina og det er jeg vel egentlig fortsatt, men i dag så skjedde det noe med meg. Det gjør det naturligvis med de fleste etter et par knall og fall. Haha! Det er ikke såååå vondt og skummelt å falle som jeg trodde det var. Stort sett går det jo veldig fint. Dersom du har stått på ski en hel dag uten å falle så har du ikke stått godt nok. Det er mitt motto fra nå av.


Jeg la forresten ut en morsom liten video på Instagram for dere som vil få dere en god latter. Se videoen og følg meg her, hvis du vilNå er jeg sliten og mett på ski for denne sesongen. Båtsesong neste 

9 kommentarer
    1. Eier/leier dere leiligheten der, eller leier dere kun ved behov? 🙂 Ser herlig ut iallefall! Veldig morsomt å følge deg på snap 🙂 🙂

    2. Emelie Karlsson: Du burde absolutt vurdere å begynne igjen. Jeg har aldri stått på snowboard, men sikkert gøy det og. Det ser bare så mye vanskeligere ut 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg