JEG SELGER GARDEROBEN MIN

Som noen av dere la merke til tidligere denne uken nevnte jeg at jeg snart skal ha bloppis med tre andre kjente fjes i nærmeste fremtid. Under ser dere noen av plaggene som kommer for salg. Det er mye herlig sommertøy, litt varmere tøy, noe smykker, endel sko og flere vesker jeg nå skal kvitte meg med. Jeg skal ikke selge tingene fordi de er slitt eller har gått ut på dato, men fordi jeg ønsker å fornye garderoben min som vi alle ønsker en gang i blant. Flere av plaggene og veskene har vært mine absolutte favoritter og jeg er nesten sikker på at jeg kommer til å angre på at jeg selger mye av det, men men. Det er jo bare ting. 

Jeg som alle andre boggere tar mange bilder av meg selv hver eneste dag. Det blir mest outfitbilder om våren og sommeren, men likevel så viser jeg frem klærne mine ofte og trenger derfor kanskje å fornye meg oftere enn hva jeg har gjort slik at det skal bli inspirerende for dere å klikke dere inn her. Nå er også tiden inne for en aldri så liten stilforvandling. Jeg er jo tross alt en gift frue nå, ikke lenger hun blonde bærta som bodde i solarium for å gå med bar mage året rund. Hehe! Jeg mener ikke at det er noe galt i å gå med bar mage, men jeg ønsker å få en mer voksen stil fremover og for å få det er jeg nødt til å ta i et tak. Første step var å gi bort en hel haug med klær til familie og kjente, andre step blir denne bloppisen og tredje step blir å investere i en ny basisgarderobe. Jeg skal ta dere med på hele reisen og er sikker på at både dere og jeg kan lære en masse nyttig på veien.

Bloppisen holdes i slutten av april. Det kommer mer info om tidspunkt og sted på søndag. Da skal jeg røpe de tre andre jentene som skal selge godbiter fra sine garderober også. Stay tuned 

15 kommentarer

Siste innlegg