LANGHELG PÅ FJELLET

Hei, fra fjellet! Vi reiste til Geilo i går og har planer om å bli her hele helgen for en skikkelig hyggelig avslutning på vinteren. En god venn av Ulrik og meg ble med oss oppover. Da vi kom frem i går var vi alle så slitne at sofaen, hjemmelaget pizza og film på TV var det beste som kunne ha skjedd. Senere i dag får vi besøk av et vennepar fra Stockholm og i morgen skal hele gjengen ut på ski, så dette blir tre hyggelige dager. Jeg får nesten litt påskestemning av det hele. Spesielt av lange frokoster som vi hadde tidligere i dag, hvor jeg avslutter det siste rundstykket med nugatti som “dessert”. Hehe! Slik gjør jeg nemlig kun på ferier og småturer som dette. Aldri hjemme. 

Nå skal vi snart fyre opp grillen på terrassen og kose oss litt utendørs i noen timer. Det er så deilig å være på fjellet! Jeg tror ikke det finnes noe sted som jeg senker skuldrene mer enn i familieleiligheten på Dr. Holms. Her går jeg som regel rundt i onepiece eller ullundertøy store deler av dagen. Jeg vet ikke om noe mer behagelig og koselig enn akkurat det 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi blogges mer senere!

12 kommentarer
    1. Er i Geilo selv i helgen, men vi er på jaktprøve med pointeren vår! Så blir ikke så mye avslapping her gitt 😜 Du får kose deg masse! Flott sted og maaaange fine langrennsløyper hvis dere vil prøve noe annet en dag 😊

    2. Eier dere denne leiligheten, du sier familiel leilighet så er dere flere eiere. Har sett at dere er der både jul og påske. Uansett den ser helt fantastisk ut. Kos dere😄

    3. Hei hei.Så fint det ser ut og god ferie til dere.Lurte på om Ulrick er født Kvalheim og de som er eierne av fiskefabrikken i Måløy.Har selv familie der oppe.Fantastisk sted.

    4. Amalie: Så gøy at du er her du også. Vi rakk kun en dag på ski. Men takk for tipset! Det får bli en annen gang 🙂

      Ha en fin søndag videre!

    5. Mie: Det er mamma og bonuspappaen min som eier leiligheten 🙂 Vi elsker å være her og får heldigvis til å låne den på tur i familien. I høytider som jul og påske bruker vi den alle sammen. Det er jo ekstra koselig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg