VIDEO AV TALEN MIN I BRYLLUPET

Hei, fine lesere! Her er videoen av talen min i bryllupet. Jeg har jo publisert selve teksten før, men det blir noe annet å se ting på film. Er dere ikke enige? Underveis i talen faller jeg litt ut et par ganger. Hehe! Jeg var jo skikkelig nervøs så det var ikke rart, heller naturlig. Det kommer nok ingen video av Ulrik sin tale, da han sa veldig mye flott til sine egne foreldre og til mine foreldre, som blir for privat til å dele. Men det er mulig at han kommer til å gjesteblogge om de ordene som var til meg ved en senere anledning 

Jeg er som dere skjønner ikke helt ferdig med å mirmre fra bryllupet. Det som gjestår nå er selve bryllupsbildene av Ulrik og meg. De vi skal bruke til takkekort og lignende, og bildene av bryllupsfesten på lørdagen. Jeg gleder meg til å vise dere resten av bildene når jeg får de av fotografene. I mellomtiden kan dere ta en titt på dette klippet, som er noe av det mest personlige jeg har delt her på bloggen..

 
 
43 kommentarer

Siste innlegg