TO ÅR MED BLOGGING HAR GJORT MEG PSYKISK STERK

Til sommeren har jeg blogget i hele to år. Jeg føler meg fortsatt fersk i denne bransjen og det vil jeg nok alltid gjøre siden jeg begynte i “voksen” alder. De fleste på topplisten har jo drevet med dette i mange flere år enn meg. Men over til poenget.. Skrivingen har bidratt til veldig mye positivt i livet mitt. Jeg har blitt sterkere psykisk ved å utlevere tanker og følelser. Alle typer tilbakemeldinger som jeg har fått har også bidratt til at jeg har vokst som person. Jeg er ikke lenger den forsiktige og sjenerte jenta jeg en gang var. Hun var kanskje sjarmerende, men hun var ikke trygg nok og det usikre tok dessverre mye plass. I dag er jeg mer selvsikker og har stor tro på meg selv og det jeg driver med. Jeg er ikke lenger redd for hva andre skal mene eller si og jeg tør å skille meg ut. 

Det vil alltid være viktig for meg med personlig utvikling. Jeg er nok fortsatt litt sjenert, men det tror jeg bare er sunt. De neste to årene vil jeg jobbe videre med å bli enda mer selvsikker og med å beholde den roen og trygghetsfølelsen jeg nå har. Er det en ting som jeg har bestemt meg for så er det at ingen andre skal hindre meg i å gjøre det jeg liker best, nemlig å dele. 

Håper dere vil fortsette å følge meg på reisen videre. Jeg har nemlig ikke tenkt til å gi meg med det første. Forhåpentligvis aldri. Jeg tror ikke at interessen for å lese blogger vil forsvinne, men i takt med at man utvikler seg og blir eldre så vil man kanskje nå flere eller nye målgrupper..

Angående spørsmålsrunden: Tusen takk for at dere stilte så mange gode spørsmål! Svarene får dere i to omganger uken som kommer, da det ble flere enn forventet og nesten alle spurte om mer enn en ting under samme kommentar. Jeg er kjempeglad for at dere deltar i slike spørsmlålsrunder, og ikke minst er jeg glad for at dere ønsker å bli bedre kjent med Ulrik. Jeg ser for meg at det kommer en videoblogg i starten av uken med meg alene og en i slutten av uken sammen med Ulrik, så da vet dere det ♥  


Bildet er bryllupsreisen i Phuket

 

 

16 kommentarer
    1. Så bra, tror det å blogge kan være med på å hjelpe på litt av hvert og også enkeltpersoner i hele samfunnet:). Det blir jo blogget om stort sett allt mulig som opptar noen og enhver i livet:). Ønsker deg en hyggelig søndag videre:)

    2. Haha, for et fantastisk bilde! Du må ikke finne på å stoppe å blogge, å klikke meg inn her hver dag har blitt en del av kveldsritualet, og du er så inspirerende.
      Håper du har hatt en fin helg 🙂

    3. Hei Julianne , jeg må bare si at jeg ser sånn opp til deg . Du virker som en helt fantastisk, snill og varmhjertig person ❤️ Du er virkelig min inspirasjon i hverdagen ,å lese bloggen din gir meg virkelig et lys i hverdagen ❤️ Tusen takk for at du er sånn som du er, håper du har det helt fantastisk, du er mitt store idol 😍 Gooooood klem ❤️

    4. Kan du ta med dette på neste spørsmålsvideo, giftet du deg kun for penger og elsker du virkelig Ulrik?

    5. Hanne: Hei, Hanne! For en hyggelig kommentar. Jeg er veldig glad for å kunne være til inspirasjon 😀

      Håper du vil fortsette å følge med videre i laaang tid, snille deg <3

    6. Martine: Hehe! Ja, måtte finne et litt uhøytidelig bilde av meg selv 😛

      Så hyggelig å høre! Jeg lover å fortsette med bloggingen i lang tid 😀

      Ønsker deg en fortsatt fin uke!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg