DET ER INGEN SOM KAN FÅ MEG TIL Å SLUTTE Å SMILE

Hei, folkens! De siste dagene har jeg fått høre mye rart om smilet mitt. Hehe! Jeg ber jo om tilbakemeldinger slik jeg opptrer, så det var ikke annet enn forventet. Men jeg vil dere skal vite en ting. En viktig ting. Det er at ingen kan få meg til å slutte å smile. Jeg elsker å smile og kommer til å fortsette med det uavhengig om du synes jeg ser gal og stygg ut eller om du synes jeg ser hyggelig og søt ut. Smilet mitt er en del av personligheten min og den trives jeg veldig godt med. Det er jo på grunn av personligheten min som jeg er der jeg er i dag. Gift, lykkelig og driver en suksessfull blogg. Jeg har smilt meg frem i livet. Det funker. Prøv du også! 

Jeg smiler til meg selv i speilet hver enesten dag, jeg smiler til kameraet hver eneste dag, jeg smiler til de jeg er glad i hver eneste dag og jeg smiler til dere hver eneste dag, enten dere liker det eller ikke. Smilet mitt er stort og tar litt plass og det gjør jo jeg som person også..

Nå skal jeg hive meg rundt og komme meg på trening. Vi blogges mer senere 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

“I think that anybody that smiles automatically looks better.” –  Diane Lane

21 kommentarer
    1. Du har et stort flott smil! Fine tenner og vakre lepper, store fine øyne og du virker så glad! ( det har jeg sagt før, jeg vet) Det er bra du blåser bort dustete kommentarer og du står stødig og er DEG.

    2. Jeg kommenterer aldri, men i dag må jeg bare si til deg: Fortsett og smil, du har et nydelig smil! Jeg la spesielt merke til det på bryllupsbildene, hvor flott du er når du smiler. Forsett med det, og er helt enig med deg i det du skriver. Syns ingenting er finere enn et smil 🙂

    3. Du er helt nydelig, spesielt når du smiler! 🙂
      Hvor høy er du? Og vet du omtrent hva din vekt ligger på? 🙂
      Klem

    4. Den der ikke smile kan,ingen glede i livet har 😀😜så smil bare du alt du lyster julianne😊😊

    5. Ååh, så kult! Er ofte uenig I det du skriver, men dette her var great!!:) Et av de beste oppgjørene med hate jeg har sett.

    6. Smil til verden og verden smiler til deg!
      Jeg er ingen fast leser, men dette innlegget var bra! Man kan da umulig smile for mye?

    7. Smil er vakkert – jo større, jo bedre! Dessuten tenker jeg at de som smiler størst og mest/oftest, er vel også de som er mest lykkelig? Synest du er nydelig, jeg, så bare smil i vei 🙂 Ha en fin dag videre!

    8. Jeg er ingen fast leser av blogger,men svinger avogtil innom når jeg kjeder meg på jobb. Må få si at jeg har mye mer respekt for deg enn for enkelte andre som stenger ned kommentarfeltene når det kommer mye dritt. Du har skjønt det, du sitter der med din sjelevenn,en spennende jobb og et utseende mange av haterne nok ville solgt sjela for 🙂 så smil ivei, og la dem bare holde på! Jeg ble mobba i over 10 år på skolen,og idag har jeg kjempa meg frem til fast jobb,en sexy ektemann som virkelig elsker meg (og jeg ham) og virkelig gode venner, haterne har ikke kommet seg noe sted de fleste av dem:-)

    9. Jeg kommenterer aldri, men i dag må jeg bare si til deg at du er veldig vakker! Også når du smiler! Blir glad av personer som smiler og nesten ekstra glad av deg siden det er så tydelig at du “mener” smilet ditt. Det er ikke fake liksom…
      Ha en fin dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg